וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב בוזגלו בטוח: "אלמוג יכול לשחק בהרבה מקומות באירופה"

אביו של שחקן בני יהודה התארח בתוכנית של טוכמן וחמי: "כל השוואה בין אלמוג למאור עושה להם עוול". על מכבי חיפה: "תיראה אחרת בשנים הקרובות". על זהבי: "גדול שחקני ישראל אי פעם"

קובי אליהו

יעקב בוזגלו התארח היום (ראשון) בתוכנית הפייסבוק של טוכמן וחמי, וסיפק מספר אמירות מעניינות מאוד לגבי בניו, מאור ואלמוג, שנפגשו אתמול כיריבים במשחק בין מכבי חיפה לבני יהודה, וכן בקשר למכבי חיפה ולערן זהבי - אליו יש לו רק מילים חמות.

"אני נמצא בקונפליקט במצב כזה, כששניים מהבנים שלי משחקים אחד נגד השני", הודה, "כל החיים עודדתי כל ילד לתת כל מה שהוא יכול למועדון שלו. ההעדפות שלי לא רלבנטיות. אין ספק שהיום לבני יהודה מגיע כל הכבוד. זה כיף גדול, בטח לי כהורה של אחד השחקנים שם. אני מאוד מרוצה ושמח בשביל אלמוג, ומצד שני מאוכזב ממה שקורה במכבי חיפה בשביל מאור".

על ההשוואה בין השניים: "אלמוג, להבדיל ממאור, הוא מסוג השחקנים של עבודה קשה. מאור זה כישרון גדול. לעשות השוואה ביניהם זה עוול לשניהם. זה לא הוגן. מאור גדל ככוכב כבר כשהיה ילד, אלמוג הצליח דרך עבודה קשה והרבה התמדה. הוא יותר עם הרגליים על הקרקע. ששיחק שלוש שנים בליגה א' ואז שנתיים בלאומית, והיום מסתכלים עליו ורואים את כל התכונות שקודם לא ראו. להשוות אותו למאור, אני לא רואה שום השוואה. כל אחד הגיע לאן שהגיע בדרך שלו".

עוד בנושא

אורן יוסיפוביץ על הפארסה החדשה בקרקס הנודד של מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה מתכננים מחאה נגד השחקנים בכפר גלים
בוריס קליימן עשוי לערוך מבחן כשירות לפני מכבי תל אביב

שחקן העבר יעקב בוזגלו. ברני ארדוב
"אי אפשר להשוות בין מאור לאלמוג". יעקב בוזגלו/ברני ארדוב

"לדעתי הוא יכול לשחק בהרבה מאוד מקומות באירופה", המשיך לגבי אלמוג, "החוזה שלו שודרג, הוא שחקן לגיטימי בליגת העל. עוד יש לו דרך ארוכה. כשאני מסתכל על אלמוג ועל הנתונים שלו, הוא בחור צעיר פיזי ומהיר, התכונות הכי משמעותיות בכדורגל, השמיים הם הגבול עבורו. במקרה כמו שהיה אתמול אני לא מתקשר לאף אחד מהילדים, נותן להם להגיע הביתה למשפחות. הם לוקחים את הזמן, מרימים אלי טלפון ואני כמובן אומר להם מה שיש לי להגיד".

על מצבה של מכבי חיפה: "עברו רק שני משחקים של מאור, אם נדבר עכשיו נעשה לו עוול. אף אחד לא יודע כמה זמן ייקח לו לחזור לכושר, חזר מפציעה ארוכה ושיקום לא פשוט. אם היום הייתי צריך להחליט שוב בקשר למאור, הייתי מחליט אותו דבר (מכבי חיפה). יש תקופות לכל כדורגלן שהן פחות טובות. את ההשפעה ואת מה שהוא צריך לתת למכבי חיפה, אין לי ספק שייתן, זו הסיבה שהגיע לשם. ייקח עוד קצת זמן ובסוף מכבי חיפה תתחבר. בואו נתלכד, נאמין, נרצה ונעבוד קשה ביחד, אחד בשביל כולם. מכבי חיפה תיראה בשנים הקרובות אחרת לגמרי והיא תהיה שם דבר".

על ערן זהבי: "מכיר אותו מאז שהיה בן 12, הוא לדעתי גדול כדורגלני ישראלי בכל הזמנים. אפשר לחלוק עלי, זה בסדר, אבל אני יודע על מה אני מדבר. שיחקתי עם אוחנה ומלמיליאן ונגד שפיגלר ושפיגל ונגד הרבה כוכבים גדולים, לא ראיתי מימי שחקן שמשפיע על מועדונים בצורה שערן זהבי השפיע. לא היה דבר כזה וגם לא מאמין שיהיה. למה הגענו בישראל? לכלום. ערן זהבי עשה בליגה הישראלית ככל העולה על רוחו. הוא הגיע לסין וממשיך לעשות אותו דבר, מגיע לו שאפו ענק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully