וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה בבריכות קצרות: טומרקין סיים חמישי בגמר 100 מעורב

המשלחת הישראלית סיימה את התחרות בקופנהאגן ללא מדליות, אחרי שהשחיין הבכיר קבע זמן של 52.91 שניות בגמר והיה רחוק כמעט שנייה ממדליה. השליחים פסלו במוקדמות 4X50 מעורב

יעקב טומרקין שחיין ישראלי. אסף קליגר, מערכת וואלה!
בלי מדליות. יעקב טומרקין/מערכת וואלה!, אסף קליגר

בבריכת השחייה בקופנהאגן ננעלה הערב (ראשון) אליפות אירופה בבריכות קצרות. יעקב טומרקין היה הישראלי האחרון ששחה בבריכה, כשהשתתף בגמר 100 מטר מעורב אישי, אך הוא לא הצליח להשיג מדליה וסיים חמישי עם זמן של 52.91 שניות. מדובר בזמן פחות טוב מהשיא הישראלי שקבע בשבת במוקדמות (52.50 שניות) והוא היה רחוק בכמעט שנייה מהשלישייה המובילה.

עוד לפני כן, המשלחת הישראלית לקחה חלק גם במשחי המוקדמות של שעות הבוקר. הראשון לקפוץ למים היה דוד גמבורג, במוקדמות ל-50 מטר גב, בהן היה אמור להשתתף גם טומרקין אך הוא נעדר בסופו של דבר. גמבורג השתתף במקצה הרביעי מתוך שישה, בו סיים במקום החמישי עם תוצאה של 24.10 שניות. זה הספיק לו רק למקום ה-21 הכללי והוא לא עלה לחצי הגמר.

אחריו, השתתף תומר פרנקל במוקדמות ל-200 מטר פרפר, אך לצערו נחל גם הוא אכזבה. פרנקל עצר את השעון על 2:00.01 דקות, תוצאה שמיקמה אותו 34 בלבד מבין המתחרים בכל המקצים.

גם נבחרת השליחים (דוד גמבורג, יעקב טומרקין, מרכוס שלזינגר ומירון חירותי) ב-4X50 מעורב לא הצליחה להעפיל, למרות שסיימה במקום השלישי במקצה שלה. בסיום המקצה נודע כי השליחים נפסלו וכי התוצאה אינה נחשבת.

עוד בנושא

אליפות אירופה בבריכות קצרות: טומרקין עלה לגמר 100 מ' מעורב
ג'ודו: ברוך שמאילוב זכה במדליית ארד במאסטרס סנט פטרסבורג
אליפות העולם בשייט לנוער: מדליות זהב ליואב כהן ומאור בן הרוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully