וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: ברוך שמאילוב זכה במדליית ארד במאסטרס סנט פטרסבורג

16.12.2017 / 17:25

אחרי שהפסיד בחצי הגמר בקטגוריית משקל עד 66 ק"ג, שמאילוב סיים את התחרות ברוסיה עם מקום על הפודיום בזכות ניצחון על הברזילאי צ'יבאנה בקרב על הארד. פליקר הפסיד בקרב הראשון

הגו'ודקא ברוך שמאילוב עם מדליית הארד (מימין). איגוד הג'ודו, אתר רשמי
יש מדליה. ברוך שמאילוב, מימין, על הפודיום/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

הג'ודוקא ברוך שמאילוב זכה היום (שבת) במדליית ארד בתחרות המאסטרס היוקרתית בסנט פטרסבורג שברוסיה. שמאילוב עשה את זה בקטגוריית משקל עד 66 ק"ג, לאחר שניצח בשני הקרבות הראשונים, הפסיד בחצי הגמר למונגולי חרלן גנבולד וניצח בקרב על הארד את הברזילאי צ'ארלס צ'יבאנה.

טל פליקר, המדורג שני בעולם במשקלו עד 66 ק"ג, נחל הבוקר אכזבה גדולה כאשר הפסיד כבר בקרב הראשון שלו, לאותו גנבולד שניצח גם את שמאילוב. בתחרות, אליה מוזמנים 16 המדורגים הבכירים בעולם בכל קבוצת משקל, מנע מעצמו פליקר את האפשרות לזכות בסכום של 50 אלף דולר, אשר היה מוענק לו אם היה מתקדם למקום הראשון בעולם.

יש לציין, כי המאמן הלאומי אורן סמדג'ה החליט כי רק פליקר ושמאילוב יתחרו במאסטרס, למרות שיש שלושה ג'ודאים במשקלים גבוהים יותר מישראל (וביניהם אורי ששון) שהיו יכולים להשתתף בתחרות.

גם בנשים הייתה לישראל נציגות בתחרות: שירה ראשוני ניצחה בקרב הראשון בקטגוריית משקל עד 48 ק"ג, הפסידה בשני וירדה לבית הניחומים, שם נכנעה בניקוד זהב לבוקאונג ג'אונג הדרום קוריאנית. גם בטינה טמלקובה עשתה את אותו המסלול במשקל עד 52 ק"ג, והפסידה באיפון בבית הניחומים לרומנייה אלכסנדרה לאריסה פלוריאן. גילי כהן (52 ק"ג) ונועה מינצקר (48 ק"ג) הפסידו בקרבות הראשונים.

הג'ודוקא ברוך שמאילוב עם מאמנו אורן סמדג'ה. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
ברוך שמאילוב עם מאמנו אורן סמדג'ה/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully