וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בשייט לנוער: מדליות זהב ליואב כהן ומאור בן הרוש

הגולש יואב כהן זכה בתחרות הדגם האולימפי RSX, בן הרוש טיפס לראש הפודיום אחרי דרמה גדולה בשיוט המדליות בלייזר רדיאל. מדליית ארד לשייטים עידו ביליק ונועם חומרי

יח"צ - חד פעמי

הגולש יואב כהן ושייט הלייזר מאור בן הרוש הוכתרו הבוקר (שישי) לאלופי העולם לנוער בתחרות השייט היוקרתית שנערכה בסין. כהן, שהוביל לאורך כל התחרות בדגם הגלשנים האולימפי ה-RSX, סיים הבוקר את השיוט ה-13 והאחרון במקום החמישי ודורג במקום הראשון הכללי עם 26 נקודות שליליות, כשהוא מקדים בנקודה אחת גולש מסין.

מאור בן הרוש פתח חלש את התחרות, אבל יכולת מעולה שהציג בהמשך אפשרה לו לסגור את הפער ובשיוט האחרון לעלות למקום הראשון ולזכות במדליית הזהב. בן הרוש סיים את השיוט התשיעי והאחרון של התחרות במקום הרביעי שהבטיח לו את המדליה המוזהבת ואת התואר העולמי אך קדמה לכך דרמה לא קטנה. הוא התחיל את השיוט האחרון מהמקום השני בדירוג כללי, פתח בינוני ובהמשך ספג עונש מפתיע מהשופטים. בן הרוש השלים מיד את הקפת העונש וחזר למסלול עד שחצה את קו הסיום ראשון והבטיח את הזכייה בתואר העולמי.

צמד השייטים עידו ביליק ונועם חומרי זכו במדליית ארד במפרשיות 420 אחרי שסיימו את השיוט התשיעי והאחרון במקום ה-9 וצברו 46 נקודות שליליות. צוות הבנות, לינוי קורן ויעל שטיגמן, היו קרובות לזכייה במדליית ארד במפרשיות 420, אך סיימו במקום הרביעי, מרחק נקודה אחת מהמקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully