וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה בבריכות קצרות: טומרקין עלה לגמר 100 מ' מעורב

אחרי שקבע שיא ישראלי במוקדמות עם 52.50 שניות, תוצאה של 52.80 שניות הספיקה לשחיין כדי להעפיל לגמר מהמקום השמיני. עמית עברי סיימה במקום ה-15 בחצי גמר 100 מטר פרפר

עמית עברי שחיינית ישראלית. רויטרס
שיפרה את התוצאה, אך לא עלתה לגמר. עמית עברי/רויטרס

אליפות אירופה לבריכות קצרות בקופנהאגן נכנסה ליומה השלישי (שבת) ובמוקד עמד יעקב טומרקין שעלה לעוד גמר, הפעם ב-100 מטר מעורב אישי. השחיין הישראלי הבכיר קבע שיא ישראלי חדש במוקדמות בבוקר עם 52.50 שניות, ולמרות תוצאה פחות טובה של 52.80 בחצי הגמר, הצליח לסיים שלישי במקצה שלו ושמיני בסך הכול כדי להשיג כרטיס לגמר שלישי שלו בתחרות.

עמית עברי הייתה הישראלית השנייה הערב בחצי הגמר, כשסיימה במקום ה-15 ב-100 מטר פרפר. עברי, שסיימה אתמול במקום החמישי בגמר 100 מטר מעורב, קבעה 58.40 שניות במוקדמות ועלתה מהמקום ה-16 הכללי. בחצי הגמר שיפרה את התוצאה עם 58.09 שניות, אך התקדמה למקום ה-15 הכללי ולא תשתתף בגמר.

כבר במשחה המוקדמות הראשון (ל-50 מטר פרפר) קפצו למים שני נציגים מהמשלחת הישראלית. ראשית, מירון חירותי השתתף במקצה השני (מתוך שישה) בו סיים במקום השני עם תוצאה של 23.39 שניות, ואחריו ניסה את כוחו גם מרכוס שלזינגר, שסיים שביעי במקצה השישי והאחרון, עם תוצאה זהה לחלוטין. לצערם, התוצאות הללו הספיקו רק למקום ה-27 הכללי והם לא עלו לחצי הגמר.

גם גורלם של דוד גמבורג, דניס לוקטב ותומר פרנקל, שהשתתפו במוקדמות ל-100 מטר חופשי, היה דומה. הראשון דווקא הרשים עם שיא ישראלי חדש של 47.94 שניות, שמיקם אותו שני במקצה הרביעי מתוך תשעה, אך סיים רק במקום ה-25 הכללי ולא עלה. השניים האחרים התחרו במקצה השני - לוקטב סיים במקום השלישי עם תוצאה של 49.9 שניות (70 כללי) ופרנקל קבע 50.00 שניות וסיים חמישי (72 כללי).

עוד בנושא

אליפות אירופה בבריכות קצרות: יעקב טומרקין סיים חמישי בגמר 200 מטר מעורב אישי
אליפות העולם בשייט לנוער: מדליות זהב ליואב כהן ומאור בן הרוש
משלחת ישראל לאולימפיאדת החורף התכנסה: "גאים לייצג את המדינה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully