וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלחת ישראל לאולימפיאדת החורף התכנסה: "גאים לייצג את המדינה"

14.12.2017 / 16:11

המשלחת הישראלית למשחקים בפיונגצ'יאנג 2018 מונה תשעה ספורטאים והיא הגדולה ביותר בתולדות המדינה. המחליק ולדיסלב ביקנוב: "יש התרגשות וציפייה". יעל ארד לספורטאים: "מאמינים בכם"

צילום: יוסי ציפקיס עריכה: מתן חדד

כחודשיים לפני פתיחת משחקי החורף האולימפיים בפיונגצ'אנג בדרום קוריאה קיימה היום (חמישי) המשלחת הישראלית למשחקים מסיבת עיתונאים חגיגית. באירוע השתתפו הספורטאים שייצגו את ישראל במשחקים ובכירי הוועד האולימפי. המשחקים ייערכו בין ה-9 ל-25 בפברואר 2018.

בשלב זה מונה המשלחת הישראלית תשעה ספורטאים והיא הגדולה ביותר ששולחת ישראל למשחקים. ייתכן כי בשלב מאוחר יותר יצורף נציג נוסף למשלחת בענף המזחלות. אלכסיי ביצ'נקו ודניאל סמוכין ישתתפו בתחרות ההחלקה האומנותית על קרח. אדל טנקובה ורוני זילברברג ישתתפו בתחרות הריקוד וייבגני קרסנופולסקי ופייג' קונורס יתחרו בתחרות הריקוד הספורטיבי על קרח. ולדיסלב ביקנוב ייטול חלק בתחרות ההחלקה המהירה ואיתמר בירן יתחרה בסקי האלפיני.

המחליק האומנותי יבגני קרסנופולסקי אמר במסיבת העיתונאים: "אני מתרגש. בתור אחד שגדל בארץ והתחיל את הקריירה שלו בישראל אני מאוד שמח וגאה לייצג את המדינה. עברתי להתאמן בארצות הברית ואני מקווה שבכל אולימפיאדה נהייה קצת יותר אנשים. אנחנו מקווים לתוצאות טובות". המחליק ולדיסלב ביקנוב הוסיף: "אני שמח להיות חלק מהקבוצה הזאת. יש התרגשות וציפייה לתחרות".

נציגי ישראל אולימפיאדת החורף. יוסי ציפקיס
נציגי ישראל לאולימפיאדת חורף/יוסי ציפקיס

חברת הוועד האולימפי הישראלי, המדליסטית מברצלונה 92 יעל ארד, בירכה את הספורטאים ואמרה: "אולימפיאדה זה רעש אחד גדול ואנחנו מקווים שתצליחו להתנתק ממנו. מה שמעניין אותנו הספורטאים הוא לבוא לאולם, לעשות חימום ולעשות תחרות טובה. אנחנו מאמנים בכם ומאחלים לכם בהצלחה".

במהלך מסיבת העיתונאים הופתע בוריס חייט מי שמשמש למעלה מעשרים שנה כיושב ראש התאחדות ההחלקה על הקרח כאשר קיבל פרס מפעל חיים ממשרד התרבות והספורט והוועד האולימפי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בוריס חייט מקבל פרס, החלקה על קרח,. יוסי ציפקיס
בוריס חייט מקבל את הפרס על מפעל חיים/יוסי ציפקיס

האירוע עצמו נערך בהיכל הקרח בחולון. מיד בסיום מסיבת העיתונאים עלו המחליקים על הקרח והפגינו את היכולות הגבוהות שלהם. באולימפיאדה הקרובה זו תהיה הפעם הראשונה שלישראל יהיו שישה מחליקים בתחרות הקבוצתית על הקרח, דבר שרק עשר מדינות זוכות לשלוח משלחת דומה לתחרות בסדר גודל כזה. במהלך האירוע סיפרו חייט ומנכ"ל הוועד האולימפי גילי לוסטיג כי בקרוב היכל הקרח יוגדל ויהפוך להיות מתקן שייתן מענה גם לתחרויות ברמה של אליפויות אירופה וגראנד פרי.

יעל ארד. יוסי ציפקיס
מסר תומך לספורטאים. ארד/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully