וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברטו בריניולי: "עצמתי את העיניים וקפצתי, קשה לתאר מה קרה"

שוער בנבנטו הפך לשלישי אי פעם שמבקיע ממשחק פתוח בליגה האיטלקית: "יותר זינוק של שוער מניתור של חלוץ". גאטוזו: "אם היו דוקרים אותי זה היה פחות כואב מהגול הזה". וגם: מיטב הממים

שחקני בנבנטו חוגגים עם אלברטו בריניולי. רויטרס
"זה הישג של כולם". בריניולי חוגג עם החברים/רויטרס

באיטליה מנסים לעכל את הרגעים המטורפים שהתרחשו היום (ראשון) באצטדיון צ'ירו ויגוריטו בקטן בבנבנטו, שם הקבוצה המקומית עשתה היסטוריה וזכתה סוף סוף בנקודת הבכורה שלה אי פעם בליגה הבכירה, אחרי שפתחה את העונה עם 14 הפסדים רצופים, בזכות 2:2 הכי דרמטי שניתן לדמיין מול מילאן. מי שכבש את שער השוויון הדרמטי של נועלת הטבלה, בדקה ה-95, היה לא אחר מהשוער אלברטו בריניולי - שעלה לכדור קרן ונגח פנימה.

בריניולי הפך לשוער השלישי שכובש ממשחק פתוח בסריה א', אחרי מיכאלנג'לו ראמפולה שכבש ב-23 בפברואר 1992 במדי קמורנסה מול אטאלנטה ומאסימו טאיבי שכבש באחד באפריל 2001 במדי רג'ינה מול אודינזה.

"קשה לתאר מה קרה", הוא אמר בסיום, "פשוט עליתי למעלה וקיוויתי לטוב ביותר ברגע האחרון. אני שמח עבור האוהדים והנשיא. זה יהיה אגואיסטי לדבר כל כך הרבה על עצמי, זה הישג של כולם. זה חלום להיות בסריה א', קיווינו שהחלום יהיה טוב יותר. אמרתי לעצמי שאנחנו בפיגור 2:1, בדקה ה-95, לא היה לנו שום דבר להפסיד. עצמתי את העיניים וקפצתי. זה היה יותר זינוק של שוער מניתור של חלוץ. הפסדנו כבר מספר משחקים בשנייה האחרונה, היום החזרנו קצת חזרה. הוכחנו שאנחנו יכולים לשחק נגד כולם, רק צריך שהדברים יילכו קצת לכיווננו".

עוד בנושא

השוער כבש בדקה ה-95: בנבנטו השיגה נקודה היסטורית מול מילאן
ספרד: לפני מכבי תל אביב, ויאריאל הפסידה 3:1 ללגאנס בחוץ
ליברפול: קלופ לא משווה לסיטי, בירם כיאל ביקש חתימה ממוחמד סלאח

מאמן מילאן ג'נארו גאטוזו, ג'אקומו בונבנטורה מאוכזבים. רויטרס
אכזבה גדולה. ג'נארו גאטוזו עם בונבנטורה בסיום/רויטרס

ומהצד החוגג לצד הכואב של המשחק, שם מילאן קיוותה לפתוח את עידן ג'נארו גאטוסו ברגל ימין, ולבסוף הושפלה. המאמן החדש שלה לא הסתיר את אכזבתו בסיום: "זה כואב. אם היו דוקרים אותי זה היה פחות כואב מהגול הזה. בחיים לא הייתי מדמיין את התרחיש הזה. היום נלקק את הפצעים".

"השחקנים נתנו כל מה שיש להם", הוסיף בנימה רגועה יותר, "ספגנו שער מוזר וכרגע זה המזל שלנו. אני רוצה להודות לשחקנים שהראו תשוקה ומחויבות. יכולנו לפתח את המשחק וטב יותר, איבדנו הרבה כדורים ונענשנו על הטעויות. ידענו שלמרות ההפסדים, בנבנטו משחקת טוב יותר לאחרונה. יש לנו עוד דרך ארוכה לעשות והרבה להשתפר ברמה הפיזית והמנטלית, אבל אין לי תלונות לשחקנים על שום דבר היום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מיטב הממים מהמשחק המשוגע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully