וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ולנסיה הפסידה 1:0 לחטאפה ופספסה הזדמנות להיצמד לברצלונה

למרות ששיחקו מול 10 שחקנים החל מהדקה ה-25, העטלפים ספגו הפסד בכורה משער של ברגארה (66) ונותרו במרחק חמש נקודות מהפסגה. ויאריאל הפסידה 3:1 ללגאנס, קרלוס באקה נפצע וצפוי להחמיץ את מכבי ת"א

אימג'בנק GettyImages

המחזור ה-14 בספרד נמשך היום (ראשון) ובמשחק המוקדם ויאריאל רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, כאשר הפסידה 3:1 ללגאנס. בהמשך, ולנסיה נחלה הפסד כואב מאוד ומפתיע, 1:0 מול חטאפה החלשה ופספסה הזדמנות להיצמד לברצלונה המוליכה. אייבר גברה 1:3 על אספניול ולאס פלמאס הצליחה לרשום ניצחון נדיר עם 0:1 מול בטיס.

שחקן ולנסיה דני פארחו. Manuel Queimadelos Alonso, AP
איזו אכזבה. דני פארחו/AP, Manuel Queimadelos Alonso

חטאפה - ולנסיה 0:1

אחרי המשחק המצוין שלה מול ברצלונה והתיקו, ולנסיה יצאה למשחק חוץ מול חטאפה הקטנה בידיעה שניצחון יחזיר אותה למרחק של שתי נקודות מהמוליכה שאיבדה אתמול נקודה. אולם, הקבוצה של מרסליניו המורחק לא עמדה בלחץ ונחלה הפסד בכורה כואב מאוד למרות ששיחקה מול 10 שחקנים החל מהדקה ה-25 אחרי שמאורו אראמברי הורחק עם שני צהובים מטופשים. ולנסיה לחצה, אבל המארחים היו יותר מסוכנים ובדקה ה-66 מרקל ברגארה כבש בבעיטה מרחוק שפגעה בגבריאל שגם הרחיק לא טוב היישר לעברו של ברגארה. דני פארחו עוד בעט כדור חופשי לקורה בדקה ה-74, אבל העטלפים, שחסרו את גונסלו גדש הפצוע, נכשלו במבחן האופי מול חטאפה, שזינקה למקום השמיני.

לגאנס - ויאריאל 1:3

הצוללת הצהובה הגיעה אחרי הפסד ביתי לסביליה ונקדה אחת משני המחזורים האחרונים, והייתה בכיוון הנכון לצאת מהמשברון כאשר ראבה (60) העלה אותה ליתרון אחרי טעות בהגנת המארחת. עבור הקשר בן ה-22 זהו שער בכורה בליגה במשחק הראשון בו פתח בהרכב, לאחר שעד כה שיחק רק 14 דקות. לצערה של ויאריאל, דייגו ריקו (72), נאביל אל זהאר (81) וגבריאל (93) הפכו את התוצאה והשאירו אותה שוב ללא נקודות. ביום חמישי היא תארח את מכבי תל אביב למשחק לפרוטוקול בליגה האירופית, לאחר שכבר הבטיחה את העלייה והמקום הראשון בבית. מי שעלול להיעדר הוא קרלוס באקה, שנפצע והוחלף במחצית הראשונה ואמור לעבור בדיקות בימים הקרובים. לגאנס קטעה רצף של ארבעה הפסדים.

צפו בתקציר

משחקים נוספים:

אייבר - אספניול 1:3
לאייבר: קיקה (9), איבן אייחו (38), חואן חורדן (69, בפנדל). לאספניול: סרג' אנריך (79, עצמי).

צפו בתקציר

לאס פלמאס - בטיס 0:1
ללאס פלמאס: ג'ונתן קאלרי (19), לבטיס: ג'ורדי אמאט (הורחק, 92)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully