וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר הביסה את קייבו ועלתה לפסגה, שוער בנבנטו הביך את מילאן

הנראזורי ניצלו את ההפסד של נאפולי ועלו למקום הראשון עם 0:5, פרישיץ' הפגיז שלושער, איקרדי ושקריניאר השלימו. הרוסונרי ספגו בדקה ה-95 מבריניולי, שהעניק לקבוצתו נקודה היסטורית. סמפדוריה - לאציו 2:1

שחקני אינטר חוגגים. רויטרס
מי יעצור את אינטר?/רויטרס

המחזור ה-15 באיטליה נמשך היום וסיפק דרמה ענקית, כאשר הבכורה של ג'נארו גאטוסו הסתיימה ב-2:2 מביך מול בנבנטו, שזכתה בנקודה היסטורית וראשונה העונה בזכות שער שוויון של השוער שלה בתוספת הזמן. לאחר מכן הגיע תורה של היריבה העירונית, אינטר, שהמשיכה לדהור ועלתה לפסגה עם 0:5 ענק על קייבו. פיורנטינה ניצחה 0:3 את ססואולו, בולוניה וקליארי נפרדו ב-1:1. במשחק שנעל את הערב לאציו הנחילה לסמפדוריה הפסד בכורה בבית עם 1:2 דרמטי.

איבן פרישיץ' אינטר. רויטרס
משחק שירצה לזכור. איבן פרישיץ'/רויטרס

אינטר - קייבו 0:5

הנראזורי ראו את נאפולי מפשלת במשחק העונה ומפסידה ליובנטוס, וניצלו את זה כדי להישאר בלתי מנוצחים היחידיפ בליגה וחשוב מכך, להעפיל לפסגה כאשר הם מקדימים בנקודה את הפרטנופי ובשתיים את הגברת הזקנה. איבן פרישיץ' (23) פתח את החגיגה עם שער קל מריבאונד, מאורו איקרדי (38) הכפיל עם שערו ה-16 העונה מבישול של מרצלו ברוזוביץ', ובמחצית השנייה פרישיץ' (57) השלים צמד, אנטוניו קנדרבה סידר את הרביעי למילאן שקריניאר (60) ופרישיץ' זכה לחתום את הניצחון הנפלא עם השלישי שלו במשחק. לקייבו זהו הפסד ראשון אחרי שלושה מחזורים.

סמפדוריה - לאציו 2:1

אחרי ה-1:1 הביתי מול פיורנטינה הקבוצה מרומא השיגה ניצחון דרמטי בגנואה והנחילה למארחים הפסד ביתי ראשון. דובאן ספאטה העלה את סאמפ ליתרון בדקה ה-56 בבעיטה מתוך הרחבה, אך הסיום היה שייך לנשרים, כאשר בדקה ה-79 סרגיי מילנקוביץ' סאביץ' בעט לרשת מתוך הערבובייה. לאציו ידעה שניצחון שלה יקרב אותה לרומא יריבתה השנואה במקום הרביעי ודקה בתוך תוספת הזמן פליפה קאייסדו החלוץ האקוודורי ניצל קיפאון בהגנת סמפדוריה כדי לכבוש את שער הניצחון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני בנבנטו חוגגים עם אלברטו בריניולי. רויטרס
טירוף בבנבנטו/רויטרס

בנבנטו - מילאן 2:2

בנבנטו הגיעה למשחק עם אפס נקודות ו-14 הפסדים ב-14 משחקים, בעוד מילאן רצתה לצאת לדרך חדשה אחרי פיטוריו של וינצ'נזו מונטלה ומינויו של ג'נארו גאטוזו. זה החל טוב מבחינתו, כשמילאן עלתה ל-0:1 משער של ג'יאקומו בונבנטורה בדקה ה-38, אבל ג'ורג' פושקאש כפה שוויון מביך (50) למארחת הצנועה. בנבנטו פנטזה על נקודה ראשונה בתולדותיה, אבל ניקולה קאליניץ' קבע 1:2 לאורחים הלחוצים אחרי 7 דקות והרגיע מעט את הרוחות.

בדקה ה-75 מילאן שוב נלחצה כשהורחק אלסיו רומאניולי בכרטיס צהוב שני, בנבנטו הגבירה את הלחץ, מילאן נלחצה לאחור, ובדקה ה-95 המדהים מכל קרה: השוער אלברטו בריניולי עלה לכדור חופשי, נגח נגיחה מדודה לפינה הרחוקה, הכניע את דונארומה, וקבע 2:2 מדהים ובלתי נשכח לקבוצה הקטנה. נקודה ראשונה בהיסטוריה לבנבנטו, לגאטוזו מצפה עוד הרבה עבודה.

שחקני בנבנטו חוגגים עם אלברטו בריניולי. רויטרס
שווה אלף מילים. בנבנטו/רויטרס

פיורנטינה - ססואולו 0:3

הוויולה חזרו לנצח אחרי ארבעה משחקים בהם השיגו רק שתי נקודות ועלו למקום השביעי בטבלה, בעוד האורחת נותרה עם ניצחון בודד בחמשת המחזורים האחרונים והיא קרובה מאוד לאיזור המסוכן. ג'ובאני סימאונה (32), ג'ורדן ורטוט (42) ופדריקו קייזה (71) כבשו את השערים.

משחק נוסף:

בולוניה - קליארי 1:1
לבולוניה: מתייה דסטרו (81), לקליארי: ז'ואאו פדרו (42).

ג'נארו גאטוזו, מאמן מילאן. רויטרס
אף אחת לא רצתה להיות הראשונה, מילאן התנדבה. גאטוזו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully