וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול: קלופ לא משווה לסיטי, בירם כיאל ביקש חתימה ממוחמד סלאח

ליברפול הביסה 1:5 את ברייטון והשלימה כיבוש 19 שערים בששת משחקיה האחרונים, קלופ לא יוצא מגדרו. אחרי שחמד התגאה בחולצה של זלאטן: בתקשורת המקומית תהו מדוע כיאל ביקש חולצה חתומה מכוכב ליברפול

שחקני ליברפול מוחמד סלאח, פיליפה קוטיניו. רויטרס
בקבוצה מלאת כוכבים, כיאל בחר בסלאח, הכוכב המוסלמי הגדול בעולם/רויטרס

ליברפול שוב הרשימה אתמול (שבת) כשהביסה 1:5 את ברייטון ונכנסה לרביעייה הראשונה בליגה האנגלית, כשהחבורה של יורגן קלופ כובשת 19 שערים בששת משחקיה האחרונים ו-12 בשלושת משחקי החוץ האחרונים שלה. עם זאת, מאמן הקבוצה יורגן קלופ יודע שעוד קשה מאוד להשוות בין ליברפול לבין המוליכה מנצ'סטר סיטי.

"ברגעים הטובים שלנו, כשאנחנו משחקים את הכדורגל שלנו, אני לא בטוח שאפשר להשוות אותנו לסיטי, אבל אנחנו כן קבוצת כדורגל מאוד מאוד טובה", אמר קלופ, "אנחנו יודעים את זה, אבל צריכים להמשיך קדימה, זה הכי חשוב. זה היה ניצחון טוב, והוא היה חשוב עבורנו כי אנחנו צריכים את הנקודות. אנחנו רוצים להיות בסיטואציה הזאת, להתקרב כמה שיותר לקבוצות שמעלינו.

"אנחנו לא יכולים להדביק אותן כי גם הן ממשיכיות לנצח, אבל רוצים להיות כמה שיותר קרובים אליהן. מבחינת תוצאות נראה כאילו אנחנו טסים, אבל לצערנו זה לא ככה. צריך לעבוד מאוד קשה בשביל זה, אבל זה בסדר".

עם זאת, בליברפול התייחסו אתמול בתמיהה גם לעובדה ששחקנה הישראלי של ברייטון בירם כיאל ניגש בסיום המשחק למוחמד סלאח, הכדורגלן המוסלמי הטוב בעולם ככל הנראה, וביקש ממנו שיחתום על החולצה. "סלאח לא היה כוכב ההצגה", נכתב בתקשורת בליברפול, "אבל אחרי המשחק שחקני ברייטון לא יכלו לפספס את ההזדמנות וביקשו חתימה על החולצה שלהם מסלאח".

כזכור, גם שחקנה הישראלי של ברייטון תומר חמד התגאה לאחרונה על החלפת החולצה שלו עם זלאטן איברהימוביץ', שחקן מנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully