וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית חיפה התארח בישיבת המנהלת וביקש לארח את הפיינל פור

28.11.2017 / 18:06

יונה יהב התארח בישיבת הדירקטוריון, שהבטיח לדון בבקשה. נציגי הליגה הלאומית הציגו את רעיון שתי העולות ושתי היורדות, והוקמה ועדה מיוחדת לנושא, כמו גם לנושא השיפוט בליגת העל

צילום: one

דירקטוריון מנהלת ליגת העל בכדורסל התכנס היום (שלישי) אחר הצהריים בתל אביב, ובו עלו שלושה נושאים עיקריים, שבעקבותיהם הגיעו אורחים שונים לישיבה. ראש עיריית חיפה, יונה יהב, היה בין האורחים ונשא דברים בהם ביקש לארח את משחקי הפיינל פור ברוממה. המנהלת תשקול את הנושא, למרות ההחלטה העקרונית כי אירוע השיא והסיום של העונה ייערך רק באולמות עם יותר מרבבת צופים.

אורחים נוספים היו נציגי הליגה הלאומית, שדורשים בתקופה האחרונה לשנות את מספר העולות והיורדות לשתיים בכל עונה. נציגי הליגה סיפרו על היתרונות בעיניהם של השיטה, והדירקטוריון מינה ועדה מיוחדת לנושא אשר תגיש המלצותיה לדירקטוריון בקרוב. אגב, ועדה כזאת כבר הוקמה על ידי איגוד הכדורסל ולא תמכה חד משמעית ברעיון.

הנושא השלישי היה נושא השיפוט בליגת העל, שהועלה לדיון בעקבות המכתב ששלח יו"ר המנהלת שמואל פרנקל בשבוע שעבר לנציגות השופטים ושבעקבותיו שלחו באיגוד השופטים תשובה מעט לא רצינית. לאחר דיון ארוך הוחלט על הקמת ועדה שתביא המלצות לפעולה לישיבה הדירקטוריון הבאה.

יו"ר המנהלת פרנקל ברך ואיחל הצלחה לשלושת נציגי הציבור שהצטרפו לדירקטוריון המנהלת: דני בירן, אסי ברטפלד ומשה ויינקרנץ.

עוד בנושא

"לעלות עם הסגל הזה לאליפות העולם זה יומרני": סיכום התבוסה של ישראל ביוון
שיעור בצניעות: על התבוסה הכואבת של נבחרת ישראל בכרתים
עודד קטש: "שמח על השבוע שעברנו, נהניתי מאוד לאמן את השחקנים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully