וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאטוזו הוצג במילאן: "מרגיש כמו בגן עדן ומגיע עם הרבה תשוקה"

המאמן החדש של הרוסונרי ערך מסיבת עיתונאים ראשונה בתפקידו: "זה ג'וב לא קל. יש הרבה עבודה לעשות". המנכ"ל מרקו פאסונה: "אין לנו שום כוונה לרכוש שחקנים חדשים בחודש ינואר"

עריכה: one

ג'נארו גאטוזו הוצג היום (שלישי) באופן רשמי כמאמנה החדש של מילאן. שחקן העבר של הרוסונרי מונה אתמול לתפקיד במקומו של וינצ'נזו מונטלה, שסיים את תפקידו על רקע פתיחת עונה לא מוצלחת.

גאטוזו בן ה-39 אמר בטקס הצגתו: "זה יום גדול ואני לוקח על עצמי אחריות כבדה. זה לא הולך להיות ג'וב קל. בקבוצה הזאת יש בני לאומים רבים והגיל הממוצע בה עומד על 21. הם עוברים תקופה לא פשוטה, אבל יש פה את כל הכלים להצליח. אנחנו צריכים רוח קרב, עם זאת זה לא יהיה מספיק כיוון שאנחנו צריכים לייצר גם איכות".

בנימה רגשנית הוסיף גאטוזו: "אני מרגיש את אותן תחושות שחוויתי כשהגעתי לפה כשחקן. כשאני במילאן זה כמו להגיע לגן עדן. יש פה כל כך הרבה מגרשי אימון יפים שאנחנו צריכים רק לבחור. אני אוהב את העבודה שלי ומגיע עם הרבה תשוקה".

עוד בנושא
מילאן פיטרה את וינצ'נזו מונטלה ומינתה את ג'נארו גאטוזו
בופון יחזור לנבחרת איטליה? "גם בגיל 60 לא אומר 'לא' לזימון"
"איקרדי חיה ברחבה, הוא עושה שערים מחצי הזדמנות"

ברמה המקצועית קבע גאטוזו כי ישחק בשיטת שלושה בלמים ולגבי ההבדלים בינו לבין המאמן הקודם מונטלה הכריז: "יש לי איתו יחסים נהדרים. יש דברים שאנחנו רואים עין בעין ויש גם הבדלים. שנינו אוהבים שהקבוצה שלנו מחזיקה בכדור אך לשיטתי אנחנו צריכים לייצר התקפות בצורה ישירה יותר".

מי שניפק הצהרה משמעותית במהלך האירוע היה מנכ"ל המועדון מרקו פאסונה, שסיפר כי מילאן תימנע מלרכוש שחקנים חדשים במהלך חודש ינואר. לדבריו: "למועדון אין כל כוונה להשתתף בשוק ההעברות של ינואר". בתוך כך דחתה מילאן פרסומים ברחבי אירופה לפיהן תשחרר לריאל מדריד את הבלם לאונרדו בונוצ'י שהצטרף למועדון בקיץ האחרון.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully