וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו לופס: "איקרדי חיה ברחבה, הוא עושה שערים מחצי הזדמנות"

מאמן קליארי פרגן לחלוץ אינטר שכבש צמוד מול קבוצתו בניצחון הנראזורי 1:3. איקרדי: "אנחנו עובדים טוב כבר כמה שנים ועכשיו רואים את הפירות". ספאלטי: "אנחנו קבוצה חזקה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אינטר מילאנו מאותת כי העונה היא מוכנה להסתער על האליפות באיטליה. אמש הנראזורי ניצחו 1:3 את קליארי בזכות צמד של מאורו איקרדי והעפילו, לפחות זמנית, לראשות הטבלה. החלוץ הארגנטיני נמצא בעיצומה של עונה אישית נפלאה ובמאזנו 15 שערים ב-14 משחקי ליגה.

איקרדי ניסה להישאר צנוע אחרי הניצחון על קליארי אבל לא כל כך הצליח. לדבריו: "אנחנו עושים את העבודה שלנו, מנצחים משחקים. הקבוצות האחרות יודעות שאנחנו שם. אנחנו לוחצים אותן ונהנים לראות את עצמנו במקום הראשון בטבלה".

החלוץ המשיך: "אנחנו עובדים טוב במשך כמה שנים, עושים דברים נפלאים ואפשר לראות את הפירות של העבודה שלנו. מבינה אישית אני משתדל להיות מוכן כשהכדור מגיע אליי ופשוט נהנה מהכדורגל שלי".

שחקן אינטר מאורו איקרדי חוגג. רויטרס
"חשוב למנוע ממנו אוכל". איקרדי/רויטרס

המאמן לוצ'יאנו ספאלטי התייחס למהלך המשחק ואמר: "היום ראינו אינטר חזקה כי הצלחנו לנצח למרות שנתקלנו בקשיים בתחילת המשחק. החלטתי לעבור לשיטה של 3-5-1-1 באמצע המחצית הראשונה כי השיטה הזאת התאימה יותר לשחקנים שהיו על המגרש. אני שמח שהם הגיבו טוב ושידרגו את היכולת במחצית השנייה".

מנגד, מאמן קליארי דייגו לופס פרגן לחניכיו וגם למאורו איקרדי. לדבריו: "עשינו עבודה טובה עליו. אבל הוא קיבל חצי הזדמנות ועשה מזה שערים. אמרתי לבחורים שלי שאיקרדי הוא חיה ברחבה ולכן חשוב שלא יאכילו אותו. למרות התוצאה אני מרוצה מהתצוגה שלנו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully