וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונסאלו היגואין נותח בידו, ייעדר מהמשחק של יובנטוס נגד נאפולי

החלוץ הארגנטיני יעבור סדרת בדיקות בימים הקרובים אך הוא לא יעמוד לרשות הזברות במפגש נגד האקסית שלו. במקביל מאמן נבחרת ארגנטינה שיגר מסר מרגיע להיגואין שהודח לאחרונה מהסגל

עריכה: one

חלוץ יובנטוס גונסאלו היגואין עבר היום (שני) ניתוח בידו והוא ייעדר ממפגש הפסגה של יובנטוס נגד נאפולי ביום שישי הקרוב. מאמן הזברות מאסימו אלגרי אישר כי היגואין עבר ניתוח ואמר: "מחר (שלישי) הוא יעבור סדרת בדיקות כדי לברר את מצבו אך נראה שהוא לא ישחק נגד נאפולי". על פי חלק מהדיווחים היגואין אמור להיות כשיר למפגש של יובנטוס נגד אולימפיאקוס בליגת האלופות.

הארגנטיני פתח את העונה בצורה פושרת אך לאחרונה חל שיפור ביכולתו ובמאזנו העונה כבש שמונה שערי ליגה. בעונה שעברה הבקיע היגואין ארבעה שערים בארבעה מפגשים בכל המסגרות נגד נאפולי במדיה כיכב בין 2013 ל-2016 אז עבר הדהים את אוהדי הקבוצה מדרום איטליה ועבר ליריבה השנואה יובנטוס. כיום נאפולי מובילה את הטבלה ומקדימה את יובנטוס שבמקום השלישי בארבע נקודות.

עוד בנושא
מילאן פיטרה את וינצ'נזו מונטלה ומינתה את ג'נארו גאטוזו
דייגו לופס: "איקרדי חיה ברחבה, הוא עושה שערים מחצי הזדמנות"
איטליה: יובנטוס הביסה 0:3 את קרוטונה וצימקה את הפער מנאפולי

גונסאלו היגואין שחקן יובנטוס מאוכזב. רויטרס
"ייבדק בימים הקרובים". היגואין/רויטרס

במקביל התייחס מאמן נבחרת ארגנטינה חורחה סמפאולי למעמדו של היגואין במדים הלאומיים. היגואין הודח מהסגל במשחקים המכריעים של ארגנטינה במוקדמות הגביע העולמי. כעת סמפאולי הכריז כי היגואין עשוי לשוב להיות שחקן משמעותי. לדבריו: "הנושא הזה של היגואין מורכב בטווח הקצר והבינוני. אני חושב שעכשיו יש לנו זמן והוא יכול להיות שחקן משמעותי עבורנו".

דבריו של סמפאולי נאמרו על רקע פציעה קשה של חלוץ בוקה ג'וניורס דריו בנדטו שהפך לשחקן ההרכב הפותח, בין היתר על חשבונו של היגואין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully