וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט לא ישחק מול ניו אורלינס, עומרי כספי אמור לפתוח

כוכב גולדן סטייט הסובל מפציעה בקרסול ייעדר פעם נוספת, הישראלי ככל הנראה יעלה במקומו בחמישייה (בין שבת לראשון, 3:30). גם איגודאלה בספק. ג'ון וול פצוע בברכו וייעדר שבועיים

עריכה: מתן חדד

עומרי כספי אמור לפתוח גם הלילה (בין שבת לראשון, 3:30) בחמישייה של גולדן סטייט, שתתארח אצל ניו אורלינס, זאת בשל הפציעה של קווין דוראנט שייעדר פעם נוספת. הכוכב הגדול החמיץ את הניצחון המוחץ על שיקגו בשל פציעה בקרסול, וכעת העדיפה האלופה להעניק לו מנוחה נוספת. סטיב קר הודה ששיתופו מול אוקלהומה סיטי ביום רביעי היה מוטעה: "חשבנו שהוא בסדר, אבל אחר כך כאב לו. לא היינו צריכים לתת לו לשחק. עכשיו נצטרך להיות זהירים. זה לא רציני, אבל צריך לוודא שהוא בסדר".

שחקן נוסף שנמצא בספק להתמודדות הלילה הוא אנדרה איגודאלה, הסובל מכאבים בברכו השמאלית. כספי פתח עד כה פעמיים בחמישייה (בשתי ההיעדרויות הקודמות של דוראנט) והעמיד ממוצעים של 9 נקודות, 6 ריבאונדים, 2.5 אסיסטים ו-1.5 חסימות לערב ב-24 דקות (בהשוואה ל-5.6 נקודות, 3.8 ריבאונדים, 0.9 אסיסטים ו-0.6 חסימות לערב מהספסל, ב-12.1 דקות).

* ג'ון וול יחמיץ את השבועיים הקרובים בשל פציעה בברכו, כך הודיעה וושינגטון. הרכז שנפצע לפני כשבועיים בהפסד לדאלאס שב לפרקט ושיחק פעמיים נוספות, אך כעת עבר בדיקת MRI שלימדה כי יצטרך לנוח. מדובר בחדשות רעות מאוד עבור הוויזארדס, שנראו רע כשהכוכב הגדול שלהם היה בחוץ. העונה העמיד וול ממוצעים של 20.3 נקודות, 9.2 אסיסטים ו-3.4 ריבאונדים למשחק.

עוד בנושא:

סטיב קר מסביר את מדיניות הרוטציה, דוראנט בספק גם לניו אורלינס
כספי פתח בחמישייה, גולדן סטייט מחצה את שיקגו
לוחמים במוסכמות: על ההצלחה של ניו אורלינס בפתיחת עונת ה-NBA

עומרי כספי שחקן גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
יפתח בפעם השנייה ברציפות? כספי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully