וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי פתח בחמישייה, גולדן סטייט מחצה את שיקגו

הישראלי נהנה מהעובדה של דוראנט וגרין לא שיחקו, אך היה פושר עם 6 נק', 4 אס' ו-4 ריב' ב-25 דקות (2 מ-8 מהשדה) ב-94:143 המשוגע של האלופה. סטף קרי להט עם 33 למנצחים, 29 לקליי תומפסון

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן
סטפן קרי גולדן סטייט. AP
פירק לבד את שיקגו. סטף קרי/AP

עומרי כספי פתח בחמישייה וקיבל 25 דקות, קלע 6 נקודות (2 מ-8 מהשדה, כולל 0 מ-3 מהשלוש), הוריד 4 ריבאונדים, מסר 4 אסיסטים, וסיים את המשחק עם מאזן פלוס מינוס של 9 (השני הכי נמוך בקבוצתו).

אחרי שחטפה בראש מאוקלהומה סיטי במשחק הקודם שלה, גולדן סטייט חזרה לאוקלנד וקיבלה יריבה בהזמנה. זו אולי הסיבה שסטיב קר החליט לתת מנוחה לקווין דוראנט ודריימונד גרין שלא שיחקו בשל פציעות קלות, מה שאפשר לעומרי כספי לפתוח בחמישייה, אך הפעם הפורוורד הישראלי לא רשם משחק טוב במיוחד, מה שאי אפשר להגיד על סטף קרי. באמצע הרבע השני הבולס עוד צימקו ל-44:43 בלבד, מה שנתן את האות לריצה משוגעת של 23:66 (!) של הווריירס ששייטו לניצחון עצום ב-49 הפרש.

זאזה פאצ'וליה גולדן סטייט. רויטרס
ניצחון קליל. זאזה פאצוליה/רויטרס

קרי היה נהדר וסיים את המשחק הזה עם 33 נקודות ב-27 דקות בלבד כשהוא מוסיף 7 ריבאונדים, 4 אסיסטים ושתי חטיפות ומוביל את קבוצתו לניצחון קל מהצפוי לאור החמישייה החסרה. קליי תומפסון צלף 5 שלשות ותרם 29 נקודות כשניק יאנג תרם 17 מהספסל לאלופה שהשיגה את ההרתעה מחדש אחרי התבוסה מול OKC. ג'ריאן גרנט הוביל את הבולס עם 21 נקודות מהספסל, אבל הבולס שימשו רק תפאורה במשחק הזה החל מהרבע השלישי והם יהיו העונה חזק בענייני הטנקינג.

אגב, זה היה ניצחונה השביעי של גולדן סטייט ב-40 הפרש ומעלה ב-40 העונות האחרונות שלה. לאף קבוצה אחרת אין יותר משני ניצחונות מעל ההפרש הזה. שיקגו מבחינתה אפשרה הכי הרבה נקודות ליריבה בעונה סדירה מאז נובמבר 1990 מול הנאגטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully