וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר מסביר את מדיניות הרוטציה, דוראנט בספק גם לניו אורלינס

מאמן גולדן סטייט הסביר מדוע נתן מנוחה לגרין ודוראנט: "אנחנו חייבים להיות זהירים". כספי עשוי לפתוח שוב במקום KD. לברון ג'יימס על הרהורי הפרישה של רוז: "אין תחליף לאושר שלו"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

אחרי לילה של הפסקה, ליגת ה-NBA חזרה בליל שישי עם כמה משחקים מסקרנים. למרות ששיחקה בלי שניים מכוכביה דריימונד גרין וקווין דוראנט, גולדן סטייט השיגה את הניצחון הכי גבוה שלה העונה ובכלל בשנים האחרונות עם 94:143 משוגע על שיקגו בולס החלשה.

לאחר המשחק סטיב קר הבהיר שהוא ימשיך לעשות רוטציות ולתת מנוחה לשחקני המפתח ואמר: "למרות שהוא לא אוהב את זה, דריימונד גרין מסכים שזה רעיון טוב". לגבי קווין דוראנט, הפורוורד שעבר משחק טעון מול ווסטברוק ואוקלהומה סיטי, נמצא בספק גם למפגש מול ניו אורלינס בשל פציעה קלה בקרסול. המאמן הסביר את מצבו כשאמר: "אנחנו חייבים להיות זהירים, אני לא חושב שיש לו משהו חמור, אבל אנחנו חייבים לוודא שהוא בסדר ולכן הוא בספק".

עוד בנושא:

כספי פתח בחמישייה, גולדן סטייט מחצה את שיקגו
ניצחון שביעי ברציפות לקליבלנד, בוסטון הביסה את אורלנדו

שחקן גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט מאוכזב. GettyImages
בספק גם לניו אורלינס. דוראנט/GettyImages

אבל עם כל הכבוד לגולדן סטייט, הקבוצה שנמצאת כרגע בכושר הכי טוב היא קליבלנד שהשיגה הלילה ניצחון שביעי ברציפות עם 99:100 דחוק על שארלוט. לברון ג'יימס שכיכב עם טריפל דאבל מרשים מאוד (27, 13 ו-16), התייחס לאחר המשחק בעיקר להרהורי הפרישה של דרק רוז ואמר: "אנחנו רוצים את הכי טוב בשבילו. בסופו של דבר, אני לא יכול להחליף שום דבר תמורת אושר. אנחנו מקווים שזה לא הסוף, אבל אם כן, אני שמח שקיבלתי הזדמנות לבלות כמה חודשים איתו ולראות איך הוא שוב הרכז המדהים שהוא היה פעם".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אל הורפורד, בוסטון סלטיקס. AP
שיא קריירה של 10 אסיסטים. אל הורפורד/AP

בוסטון סלטיקס התאוששה מההפסד למיאמי וחזרה להרשים עם 103:118 קל מאוד על אורלנדו החלשה. קיירי אירווינג כיכב כרגיל עם 30 נקודות ב-25 דקות, אבל אל הורפורד הרשים עם 5 נקודות בלבד אומנם, אבל גם שיא קריירה של 10 אסיסטים.

פרנק פוגל מאמנה של אורלנדו שפע במחמאות להורפורד כשאמר: "הוא כנראה השחקן הכי אנדרייטד בליגה, בזכות כל מה שהוא עושה. הוא משחק בעמדה 4 או 5 וחוסם זריקות, יש לו יכולת לקלוע משלוש והוא עושה דברים מדהימים בהתקפה". גם קיירי אירווינג החמיא כשאמר: "אני פשוט שמח להיות איתו באותה קבוצה, אני חושב שהיו לו שבעה אסיסטים ברבע הראשון אז כשאל משחק ככה, השחקנים האחרים קולעים את הזריקות וזה עושה את המשחק הרבה יותר קל עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully