וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריי אלן עתר לבית המשפט וטען: נפלתי קורבן להונאה ולהטרדה ברשת

כוכב העבר ב-NBA ביקש מבית המשפט בפלורידה לבטל תיק שנפתח נגדו על הטרדה, בטענה שמגיש התלונה הוא זה שהטריד אותו: "התחזה לנשים שמתעניינות בי במטרה להביך אותי ולהוציא ממני כסף"

AP

פרשמה מעט מוזרה סובבת בימים אלה את ריי אלן. כוכב העבר ב-NBA הגיש היום (שלישי) עתירה לבית המשפט בפלורדיה, בה הוא מבקש לבטל תיק שנפתח נגדו כהטרדה - בטענה שמגיש התלונה, אדם בשם בריאנט קולמן, הוא זה שהטריד אותו והתחזה למספר נשים כדי לדבר איתו ברשת. אלן הגיש עתירה דחופה בה נכתב: "קולמן התחזה לנשים מושכות שמתעניינות בריי אלן, שהאמין שהוא מדבר עם אותן נשים ושיתף איתן פעולה".

עורך דינו של האיש שהופיע עשר פעמים במשחק האוסלטאר, דייויד אוסקר, פרסם הצהרה לפיה אלן נקט בצעדים כדי לשים סוף לאיומים נגדו ונגד משפחתו, ואמר: "אלן הוא קורבן של מזימת רשת להוציא ממנו כסף ולהביך אותו על ידי מישהו שהוא ככל הנראה מעורער בנפשו".

עוד בנושא

אירווינג פורח בבוסטון, קרלייל: "הוא השחקן שהכי קשה לעצור ב-NBA"
אירווינג נתן לבוסטון ניצחון 16 ברציפות, קליבלנד רמסה את דטרויט
משחק ילדים: הסיפור הייחודי של עליית בראד סטיבנס לפסגת המאמנים

שחקן בוסטון סלטיקס ריי אלן. GettyImages
הטריד או הוטרד? ריי אלן/GettyImages

במהלך הגשת העתירה, אלן סיפר כי קולמן איים לחשוף פרטים מהשיחות בין השניים, ושבסופו של דבר הם סיכמו להשאיר הכול ביניהם. לטענת כדורסלן העבר, קולמן לא עמד במילה שלו והמשיך להטריד אותו ואת משפחתו דרך כמה חשבונות שונים ברשתות החברתיות.

"הוא פרסם דברים על אישתו, ילדיו, הכלב שלו, הבית, המסעדה של אישתו ושלל פרטים אישים נוספים", נכתב בעתירה, "לא רק שהוא פרסם את הדברים האלה, אלא ממש עשה זאת בזמן שישב במסעדה של אישתו של ריי אלן באורלנדו. הוא גם דאג שהם יידעו על כך והיה מתייג אותם בפוסטים הללו".

אלן ביקש מבית המשפט לעצור את "מעקב הרשת" שמתנהל אחריו. "ריי מתחרט שאי פעם בא במגע עם האדם הזה ברשת ומודה על כך שלעולם לא נפגשו במציאות", אמר פרקליטו, "לחוויה הזו יש השפעה שלילית על ריי, והוא מקווה שאחרים ילמדו ממנו על הסכנות שבשיחות עם זרים ברשת".

אלן הוא מלך השלשות ב-NBA בכל הזמנים. הוא זכה באליפות עם בוסטון ב-2008 ועם מיאמי ב-2013. מעבר לזה, שיחק גם במילווקי ובסיאטל ופרש בשנת 2014. מאז הוא ומשפחתו חיים באיזור מיאמי.

  • עוד באותו נושא:
  • ריי אלן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully