וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: טיילר סטון הודיע כי יעזוב את המועדון

20.11.2017 / 12:50

מכה לקבוצה מגן נר: הסקורר (26, 2.03) האמריקאי מנצל אופציה בחוזהו ועוזב לליגה היפנית. רשם העונה 20.3 נקודות ו-9.4 ריבאונדים בממוצע למשחק. בגלבוע יפעלו להבאת זר במקומו במהלך הפגרה

one

הפועל גלבוע/גליל ספגה אמש (ראשון) הפסד כואב שנוצחה בביתה 88:82 על ידי הפועל אילת החסרה. אלא שהמכה הגדולה נחתה על גלבוע אחרי המשחק. לוואלה! ספורט נודע כי בשעות הלילה הודיע הפורוורד האמריקאי טיילר סטון, אחד המצטיינים של הקבוצה מפתיחת העונה, כי הוא מנצל את סעיף היציאה שלו ליפן ויעזוב את גלבוע. הקבוצה צפויה לקבל פיצוי של כמה עשרות אלפי דולרים, סכום שיעזור לה להתחזק במקומו של סטון.

סטון (26, 2.03) רושם מפתיחת העונה 20.3 נקודות למשחק, שלישי בליגת העל, ו-9.4 ריבאונדים למשחק, רביעי בליגת העל, כשבמדד הוא מדורג שלישי עם 24.9 נקודות מדד למשחק. הופעת השיא שלו הגיעה במחזור החמישי, כשהוביל את האדומים לניצחון ביתי משכנע על עירוני נהריה כשהוא קולע 36 נקודות ומוריד 11 ריבאונדים.

עוד בנושא
לפני התבוסה בגן נר: שחקני הפועל תל אביב לא הורשו להכנס לאולם
אחרי הניצחון בגן נר: דרווין קיצ'ן סיכם עקרונית בהפועל אילת
פסימיות בנבחרת ישראל לגבי הסיכוי שבר טימור ישחק בשישי

שחקן הפועל גלבוע/גליל, טיילר סטון. לירון מולדובן
בדרך לארץ השמש העולה. סטון/לירון מולדובן

בגלבוע יעבדו קשה בימים הקרובים כדי לצרף זר בעמדות הפנים במקומו של סטון, כשבמקביל אלייז'ה ג'ונסון, שמסיים את חוזהו בסוף השבוע הקרוב, צפוי להתבקש להשאר, עד למציאת שחקן אחר. בקבוצה התאכזבו מההפסד לאילת, אך מקווים להחזיר ניצחון במשחק הליגה הבא נגד בני הרצליה. יחזקאל סקוורר עשוי להעדר גם מהמשחק הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully