וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסימיות בנבחרת ישראל לגבי הסיכוי שבר טימור ישחק בשישי

20.11.2017 / 9:14

הגארד הפצוע של הפועל ירושלים לא שותף נגד בני הרצליה והשלים שלושה שבועות ללא משחק: "לצפות ממנו לעלות ולהיות טוב זה מוגזם". האימונים לקראת אסטוניה ייפתחו אחר הצהריים

בר טימור שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
בסימן שאלה. בר טימור/יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל תחל היום (שני) באימוניה לקראת מוקדמות אליפות העולם שייפתחו ביום שישי הקרוב במשחק ביתי נגד נבחרת אסטוניה (14:00, דרייב אין). גל מקל, הליגיונר היחיד בסגל, שאמור להיות הקפטן בחלון הקרוב, צפוי לנחות בארץ רק בשעות הצהריים ולא אמור להתאמן. תמיר בלאט, שאמש התגלה כי לא סובל מפגיעה ברצועות הברך ויוכל לחזור לפעילות בתקופה הקרובה, יגיע לטיפולים במדים הלאומיים, אך ההערכות הן שלאחר מכן יוחלט לשחררו מהמשימה הקרובה.

סימן השאלה הגדול בשלב הזה הוא בנוגע לבר טימור. הגארד של הפועל ירושלים היה אמור לשחק אמש נגד בני הרצליה, כך עדכן את ראשי הנבחרת בשיחה בסוף השבוע שעבר, אך בשל הכאבים הוחלט שוב שלא לשתפו. טימור כבר פגש את אנשי הצוות הרפואי של נבחרת ישראל בשבוע שעבר, וצפוי לעשות זאת גם היום, כשכרגע בנבחרת מאוד פסימיים לגבי הסיכויים שיוכל לשחק בשני המשחקים הקרובים, "בר לא שיחק כבר שלושה שבועות בגלל פציעה, לצפות ממנו עכשיו לעלות ולהיות טוב ואפקטיבי זה מוגזם", סיפרו בסביבת הנבחרת. בירושלים ידעו לספר כי טימור מאוד מעוניין להשתתף בקמפיין של הנבחרת, והסיטואציה הנוכחית מאוד מתסכלת אותו.

עוד בנושא
עומרי כספי: "התרגשתי כששמעתי שאפתח". סטיב קר: "הוא היה נהדר"
יותם הלפרין: "צורת המשחק של מודי מאור מאוד מתאימה לנו"
נבן ספאחיה: "שמח שאני המאמן שהעניק לדני אבדיה דקות בכורה"

גל מקל שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
אמור להיות הקפטן. מקל/ברני ארדוב

אתמול זומנו לסגל אבי בן שימול ותום מעיין, כדי לכפות על מצבם של בלאט, טימור וכן ג'ו אלכסנדר ששוחרר מהסגל בשל פציעה. בן שימול, ששיחק בשני משחקי הליגה האחרונים של מכבי ראשון לציון, ואף מסר 13 אסיסטים באחרון שבהם, סובל מזה תקופה מכאבים באזור הצלעות, וממעט להתאמן, כך שלא ברור כמה יוכל להתאמן במהלך השבוע הנוכחי. מעיין שיחק אמש 21 דקות בהפסד של בני הרצליה להפועל ירושלים ורשם 3 נקודות, 4 ריבאונדים ו-4 איבודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully