וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני התבוסה בגן נר: שחקני הפועל תל אביב לא הורשו להכנס לאולם

20.11.2017 / 9:22

בשל מחלוקת על חתימת החוזה בין ההנהלה למועצה האזורית גלבוע, נשארו שחקני האדומים בקור מחכים לפיתרון: "לא תירוץ לתבוסה, אבל לא נעים". ג'ף אלן יטוס לארצות הברית ועשוי לא לשוב

צילום: one

הפועל תל אביב הובסה אמש (ראשון) 95:74 בידי מכבי חיפה וירדה למאזן של ארבעה הפסדים מול שלושה ניצחונות. הקבוצה של דני פרנקו, שנאלצה לארח את המשחק באולם בגן נר במסגרת הצגה כפולה, פיגרה בהפרש משמעותי החל מהרבע השני, ולא הייתה קרובה לסגור את הפער, תוך כדי הצגת משחק מפוזר שכלל 18 איבודים.

האדומים הופיעו זה המשחק החמישי ברציפות עם שלושה זרים בלבד, כשגם במשחק שקדם לכן ראו את מאט האוורד למספר דקות מצומצם על הפרקט, ויעשו כעת מאמץ גדול במהלך פגרת הנבחרת לצרף זרים כדי לייצב את הסגל. כמו כן גם הקפטן רביב לימונד, ששבר את אפו בכמה מקומות במשחק הליגה הקודם נגד גלבוע/גליל, לא שותף, ויוכל לחזור לפעילות ככל הנראה נגד מכבי ראשון לציון במחזור הבא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תקופה לא טובה. דני פרנקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסנטר ג'ף אלן, שנמצא בהפועל עדיין על חוזה זמני, רשם אתמול משחק חלש עם 5 נקודות ו-3 ריבאונדים כשהוא יוצא בחמש עבירות ולא תורם למשחק הקבוצתי. אלן ימריא היום לארצות הברית למספר ימים לעניינים אישיים, ובמועדון לא פוסלים את הרעיון שיוחלט לא להשיבו ארצה. בשבועות האחרונים עלתה אפשרות זאת מספר פעמים, אך בשל הבעיות במציאת שחקן גבוה לקבוצה, אלן נשאר, אך נראה רחוק ממחובר לקבוצה.

לפני המשחק התרחשה תקרית הזויה ומיותרת שהותירה את אנשי הפועל תל אביב המומים. בשעה ששחקני הקבוצה הגיעו לאולם בגן נר, נערך המשחק המקדים בין גלבוע/גליל להפועל אילת. אנשי האבטחה של האולם לא אפשרו לשחקני הקבוצה והצוות להכנס לאולם, וזאת לאור העובדה שהחוזה בין הקבוצה למועצה האזורית גלבוע, שכולל את סכום התשלום שיעביר המועדון למועצה בגין השימוש באולם, לא נחתם. רק לאחר התערבות מנכ"ל מנהלת הליגה עדלי מרכוס, שנכח באולם כדי לפקח על ההצגה הכפולה, התאפשר לשחקנים להכנס לאולם, ובשלב מאוחר יותר חתמו במועדון על החוזה.

"לא מספיק שאנחנו נמצאים מחוץ לבית שלנו, אז גם לאולם שאנחנו אמורים לארח בו לא נתנו לנו להכנס", אמר אחד משחקני הקבוצה בלילה, "זה לא הוסיף בכלל. לא נתרץ את ההפסד בזה, אבל לא נעים לעמוד בחוץ בקור במשך דקות ארוכות בגלל עניינים כל כך מיותרים".

בהפועל החליטו בסיום המשחק, ובניגוד לתקנון מנהלת ליגת העל, לא לשלוח שחקן אל התקשורת, והסתפקו במאמן דני פרנקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
  • עוד באותו נושא:
  • דני פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully