וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימאונה על הבוז לגריזמן: "אותי לימדו שבמשפחה אוהבים עד המוות"

סוער גם בצד השני של הבירה: החלוץ שלא כבש במשך 723 דקות רצופות קיבל יחס צונן מהאוהדים, על רקע דיווחים לפיהם סיכם בברצלונה (עם תנאים מיוחדים שמסי מתנגד להם). המאמן גיבה אותו

רויטרס

הרוחות במדריד סוערות לאחר ה-0:0 בדרבי, ולא רק בריאל. גם עבור אתלטיקו התיקו היה מכה אנושה לסיכויי האליפות, וגם אצלם - בדיוק כמו אצל היריבה העירונית - יש כוכב גדול שנמצא בעיצומו של משבר אישי גדול. אנטואן גריזמן שוב לא כבש, והוא כבר ללא גול במשך 723 דקות רצופות. כשברקע השמועות על מעבר לאחד המועדונים הגדולים שחושקים בשירותיו - ברצלונה, מנצ'סטר יונייטד או פריס סן ז'רמן - גם אוהדי הקולצ'ונרוס כבר אומרים את דברם. אמש (שבת) הם ליוו כמעט כל נגיעה שלו בכדור בקריאות בוז צורמות, וזכו בתגובה לביקורת חריפה מדייגו סימאונה.

"אותי לימדו שכל עוד אתה חלק מהמשפחה שלי, אני צריך לאהוב אותך עד המוות. וגריזמן הוא משפחה. כשקורים דברים בתא המשפחתי, לא פותרים אותו בחוץ", אמר המאמן הדעתן בסיום, אך יחד עם זאת במהלך מסיבת העיתונאים שבסוף המשחק סייג ואמר מספר פעמים "כל עוד הוא כאן", מה שרק מגביר את השמועות על מעבר קרב.

עוד בנושא

בברצלונה לועגים לרונאלדו אחרי הדרבי: "לא מועיל בכלום"
צפו בריאל ואתלטיקו נפרדות ב-0:0 סוער בדרבי של מדריד
זלאטן בציטוט לפנתיאון: "אריות לא מתאוששים כמו בני אנוש"

אנטואן גריזמן, אתלטיקו מדריד. AP
גם הפריזורה החדשה לא שברה את המנחוס. גריזמן מאוכזב אמש/AP

על פי כלי תקשורת בספרד, גריזמן כבר הגיע לסיכום בעל פה בברצלונה. על פי דיווחים ספציפיים, גריזמן קיבל הבטחה לפתוח בהרכב באופן קבוע וכבר סיכם בקווים כלליים על שכר שנתי שיהיה השני בגובהו בברצלונה, רק אחרי ליאונל מסי. הדיווחים הללו עוררו את חמתם של אוהדי אתלטיקו, שמשוכנעים שכוכבם הגדול לא כובש ולא מצטיין כבעבר בעיקר משום שהראש שלו כבר נמצא בברצלונה, אחת היריבות הגדולות של אתלטיקו.

יחד עם זאת, נראה שהוא נמצא בפלונטר רציני, משום שגם בכלי התקשורת בברצלונה מדווחים על חוסר שביעות רצון מהמצב. על פי דיווחים, ליאונל מסי הבין שגריזמן עומד להצטרף ולקבל תנאים מיוחדים (מקום קבוע בהרכב ושכר גבוה במיוחד ביניהן), והשתומם לנוכח ההבטחות הללו. לטענת מסי, שחקנים ותיקים כמו אנדרס אינייסטה וסרג'יו בוסקטס צריכים לקבל שכר גבוה יותר מאשר שחקני רכש שמצטרפים על תקן כוכבים גדולים. כמו כן, הוא סבור שיש להשאיר את סוגיית ההרכב לשיקול דעתו של המאמן, ולא לפזר הבטחות שלא ישאירו לוואלוורדה מרחב תמרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד עם ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
כבר מביע התנגדות? מסי עם גריזמן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully