וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסקו תקף את השופט, בברצלונה לועגים לרונאלדו: "לא מועיל בכלום"

זעם במדריד: הבלאנקוס התלוננו על פנדלים שלא נשרקו לזכותם ודורשים שינוי במדיניות השיבוץ, איסקו קילל את השופט לעיני המצלמות, ורונאלדו חוטף אחרי עוד משחק נפל. ראמוס שבר את אפו

רויטרס

פתיחת העונה המאכזבת של ריאל מדריד נמשכה הערב (שבת) עם תיקו מאופס בדרבי הגדול מול אתלטיקו מדריד. נכון, ריאל הגיעה לאצטדיון קשה מאוד מול קבוצה שלא הפסידה בו בליגה עדיין, אך גם היכולת של הבלאנקוס היתה די מאכזבת ובמיוחד של כריסטיאנו רונאלדו שנראה כמו צל של עצמו ובדקה ה-88 פספס הזדמנות לכבוש שער ניצחון מתוק לקבוצתו שרחוקה כבר 10 נקודות מברצלונה בפסגה.

אבל זידאן צריך להיות מודאג לא רק מהיכולת ואיבוד הנקודות, אלא גם מהעובדה שסרחיו ראמוס הבלם המצוין שלו שבר ככל הנראה את אפו אחרי שחטף בעיטה לפרצוף מלוקאס הרננדז במחצית הראשונה. גם בצד השני אתלטיקו מודאגת מהיכולת של כוכבה אנטואן גריזמן שהוחלף לקראת הסיום וספג שריקות בוז מהקהל שלו.

שחקני ריאל נראו נסערים בסיום, ובאו בטענות לשופט פרננדס בורבלאן. הבלאנקוס טענו לפחות לשלושה פנדלים שהיו אמורים להישרק לזכותם אולם נעלמו מעיני השופט, ולקראת סיום איסקו נראה מסנן לעברו בכעס: "אתה רע, איום ונורא".

עוד בנושא:

אין הכרעה בדרבי: אתלטיקו מדריד וריאל מדריד נפרדו ב-0:0 סוער

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. רויטרס
זה לא זה. רונאלדו/רויטרס

זינדין זידאן דיבר לאחר המשחק ואמר: "שיחקנו לא רע והיינו ראויים לניצחון. יצרנו מצבים טובים אבל לא הבקענו. הפער מברצלונה גבוע אבל אנחנו לא מוותרים. המצב הזה ישתנה ואנחנו נתחיל להבקיע שוב. אנחנו תלויים גם בברצלונה שתאבד נקודות. אנחנו חייבים להישאר חיוביים כי הליגה עדיין לא נגמרה".

קאסמירו קשרה של ריאל מדריד אמר: "אסור לנו להשתגע אחרי התיקו הזה כי זו גם תוצאה טובה. השערים יגיעו, כריסטיאנו הוא השחקן הכי טוב בעולם וגם הוא יחזור לעצמו, אין לי ספק"

רפאל וראן אמר: "אני מאוד מאוכזב משום שהיה לנו משחק טוב. הגנו טוב ויצרנו מצבים והחמצנו. העונה עדיין ארוכה אבל אנחנו צריכים להשתפר משמעותי מאשר איך ששיחקנו במשחקים האחרונים".

מרסלו ניסה להרגיע את הרוחות ואמר: "היו יכולים להישרק שלושה או ארבעה פנדלים לטובתנו, אבל זה לא קרה ודברים כאלה יכולים לראות בכדורגל. שופטים טועים לפעמים, ואני לא רוצה לדבר על זה יותר". אבל למרות האמירות המרוככות של מרסלו, נראה שהבלאנקוס לא נוקטים באותו קו. ב"מארקה" טוענים הבוקר כי בתור לקח מהמשחק, ראשי ריאל יפנו להנהלת הליגה במטרה לשנות את מדיניות שיבוץ השופטים למשחקים. הבלאנקוס מאסו בשיטה הנוכחית של השיבוץ, במסגרתה השופט למשחק המרכזי נבחר על ידי ראש איגוד השופטים. לטענתם, התהליך הנכון לבחירת שופט הוא באמצעות הגרלה, כך שלא יוכלו "לסדר" שופטים הנחשבים פרו-ברצלונה למשחקים שלהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

אחוזי הדיוק של רונאלדו

איסקו מוציא עצבים על השופט

בנוסף, בריאל נאלצו להתייחס גם לגל השמועות על סכסוך בין סרחיו ראמוס לכריסטיאנו רונאלדו. מרסלו אמר: "צריך לשאול אותם. אתם בתקשורת ממציאים דברים כל הזמן, אנחנו כאן כדי לדבר על כדורגל? נראה שזה לא מעניין אתכם". גם זידאן הכחיש נמרצות את הדיווחים על קרע בין שני כוכביו, ואמר: "יש לי שני שחקנים שייכנסו לספרי דברי הימים של המועדון הזה. יש להם כבוד אחד לשני".

אם לא די בכך, גם הבצורת של כריסטיאנו רונאלדו נמשכת. הכוכב הפורטוגלי עומד על שער ליגה בודד העונה למרות שבעט לשער 53 פעמים - מה שמעניק לו את התואר הלא מחמיא - המחמיצן הכי גדול בחמש הליגות הבכירות. "השערים של כריסטיאנו יבואו", אמר בסיום קאסמירו, שגם הוא נחשד ביחסים לא טובים עימו בימים האחרונים, בעקבות האמירות לפיהן הוא רוצה לראות את ניימאר בריאל. "כריסטיאנו הכדורגלן הטוב בעולם, ואני בטוח שהשערים שלו עוד יבואו בקצב מסחרר. תהיו סבלניים".

בתקשורת הקטלונית לא פספסו הזדמנות לעקוץ, כמובן, וציינו שמלבד הבעיות המנטליות של רונאלדו והצרות מחוץ למגרש, גם על כר הדשא הוא כבר לא כתמול שלשום. לטענתם, המהירות הממוצעת של רונאלדו - אחד התחומים בהם בלט מאז ומתמיד - הייתה נמוכה יותר משל חואנפראן במשחק אמש, עדות נוספת לירידה בכושרו. "אם מחוץ למגרש הוא עושה בעיות ועל המגרש הוא כבר שחוק, מה הטעם להחזיק אותו?", נכתב ב"אל מונדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully