וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ': "אריות לא מתאוששים כמו בני אנוש"

השבדי של יונייטד סיפק עוד ציטוט לפנתאון כשנשאל האם חשש מהקאמבק: "אני משחק עם הראש, הברך מגיעה אחר כך". מוריניו מאושר: "פוגבה ברמה משל עצמו, אנשים יכולים להגיד מה שהם רוצים"

שחקן מנצ'סטר יונייטד זלאטן איברהימוביץ' מחליף את אנתוני מרסיאל. רויטרס
כמה טוב שחזרת. זלאטן מחליף את מרסיאל/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד כבשה אמש (שבת) רביעייה שביעית העונה, כשהביסה את ניוקאסל 1:4 במשחק מעודד עד מאוד - לא רק מבחינת תוצאה אלא גם בזכות חזרתו של פול פוגבה, שכיכב עם שער ובישול, ושובו של זלאטן איברהימוביץ'. החלוץ השבדי נכנס כמחליף בדקה ה-77 אחרי שבעה חודשים בחוץ בשל קרע ברצועה הצולבת, ובסיום, סיפק עוד ציטוט לפנתאון: "האם הייתי מודאג מהחזרה? לא. אריות לא מתאוששים כמו בני אנוש. זה מרגיש מיוחד. יום אחר, אותה איכות. אני משחק עם הראש, הברך מגיעה אחר כך".

זלאטן הרחיב ואמר: "זה לא היה קל, במיוחד במקרה שלי. זה לא כאילו נפצעתי בחופשה, היה לי קיץ אחר כי הייתי ללא חוזה. ברגע שחתמתי, רציתי להתרכז בקבוצה שלנו. רציתי לתת משהו כדי לעזור. אני פשוט אסיר תודה שאני יכול לשחק שוב כדורגל".

עוד בנושא:

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד הביסה 1:4 את ניוקאסל, סיטי עם ניצחון 10 רצוף
מנצ'סטר סיטי ממשיכה לנפץ שיאים, ג'ון סטונס ייעדר 4-6 שבועות
אוזיל: "אין כמו לנצח את טוטנהאם", פוצ'טינו: "היה נבדל בגול הראשון"

מיותר לציין כי בסיום, ז'וזה מוריניו היה מאושר. "שיחקנו טוב מאוד אחרי השער שספגנו. אני שמח מאוד משלוש הנקודות ומהיכולת. השחקנים שלי הגיבו בלי פאניקה, ותמיד נחמד שהפצועים חוזרים - בעיקר זלאטן, שחזר אחרי פציעה כל כך קשה. זה נפלא לראות אותו חוזר. פול פוגבה ברמה משל עצמו, הוא ומאטיץ' המנועים של הקבוצה. היתה לו הופעה נהדרת".

על הביקורות שהושמעו נגד הקבוצה שלו אמר המנג'ר הפורטוגלי: "אנשים יכולים להגיד מה שהם רוצים. לפעמים אנחנו מבקיעים, לפעמים לא. תמיד אנחנו ישנים טוב, כי נתנו הכל".

פול פוגבה הוסיף: "ניצחנו, לקחנו שלוש נקודות וזה הדבר הכי חשוב. אני, זלאטן ומרכוס רוחו חזרנו פציעות, כך שאנחנו מרוצים. לא לשחק זה כואב, אתה רוצה לעזור לקבוצה אבל צריך להתרכז בהתאוששות".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully