וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוזיל: "אין כמו לנצח את טוטנהאם", פוצ'טינו: "היה נבדל בגול הראשון"

הקשר היה מאושר אחרי ה-0:2 של ארסנל על טוטנהאם בדרבי של צפון לונדון, המאמן הארגנטינאי הביע ביקורת על השיפוט. שקודראן מוסטאפי: "נגחתי לרשת ולא שמעתי שריקה, אז רצתי לחגוג"

מאוריסיו פוצ'טינו מאמן טוטנהאם. רויטרס
טעות קריטית של השופט, לטענתו. מאוריסיו פוצ'טינו/רויטרס

ארסנל גברה היום (שבת) 0:2 על טוטנהאם בדרבי הגדול של צפון לונדון, אך בסיום המשחק מאמן טוטנהאם, מאוריסיו פוצ'טינו, טען שטעות קריטית של שופט המשחק מייק דין עלתה לתרנגולים במשחק.

על פי טענתו של המאמן הארגנטינאי, שער הנגיחה שכבש שקודראן מוסטאפי, שהעלה את התותחנים ליתרון, לא היה אמור להיות מאושר שכן הוא נכבש מעמדת נבדל. פוצ'טינו ציין שלדעתו גם העבירה שנעשתה לפני הכדור החופשי לא הייתה: "השופט לא היה צריך לשרוק לעבירה מלכתחילה וגם היה נבדל. זה ברור לכולם, לא?" אמר מאמן טוטנהאם המתוסכל.

עוד בנושא:

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:2 את לסטר, 0:4 גדול לצ'לסי על ווסט ברומיץ'
אנגליה: ארסנל ניצחה 0:2 את טוטנהאם בדרבי של צפון לונדון
באנגליה משוכנעים: בייל יעבור ליונייטד תמורת 112 מיליון יורו

ארסן ונגר מאמן ארסנל. רויטרס
סוף סוף ניצח את פוצ'טינו. ארסן ונגר/רויטרס

המאמן המנצח, ארסן ונגר, שניצח את פוצ'טינו לראשונה במסגרת הפרמיירליג, הגיב לטענות ואמר: "זה משעשע. לפני שבועיים ספגנו שער מנבדל ברור, ואף אחד לא אמר מילה. היום שאנחנו כובשים שער מספק נבדל זו השאלה הראשונה עליה אני נשאל במסיבת העיתונאים. לדעתי, לא היה שם נבדל".

הגרמנים של ארסנל, שקודראן מוסטאפי ומסוט אוזיל התראיינו בסיום המשחק גם כן. מוסטאפי אמר: "הייתה הופעה טובה, ניצחון חשוב בדרבי. הראנו אופי". אוזיל הוסיף: "כולנו מאושרים. אין כמו לנצח את טוטנהאם. אנחנו שמחים, האוהדים שמחים. משחק ההגנה שלנו היה טוב ויציב שזה שיפור חשוב". על השער שכבש בספק נבדל אמר מוסטאפי: "אני רק נגחתי לרשת ולא שמעתי שריקה מהשופט, אז רצתי לחגוג. גם אם היה נבדל, זה הכדורגל. לפעמים זה נגדנו, לפעמים לטובתנו".

עוד באותו נושא

אנגליה: ארסנל ניצחה 0:2 את טוטנהאם בדרבי של צפון לונדון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully