וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ף רוזן תומך בעופר רחימי: "יש לי אמון מלא בו, נשפר את הקבוצה"

15.11.2017 / 13:15

בעלי מכבי חיפה הגיב לפרסומים לפיהם מעמדו של המאמן מעורער בעקבות פתיחת העונה החלשה: "הוא מבין שהיכולת הנוכחית לא מקובלת, מאמין שכישורי המנהיגות שלו יחזירו אותנו לדרך הנכונה"

one

בעלי מכבי חיפה ג'ף רוזן פרסם היום (רביעי) הודעת תמיכה וגיבוי למאמן הקבוצה עופר רחימי, אחרי פתיחת עונה חלשה של הירוקים. בימים האחרונים החלו שמועות כאילו מעמדו של רחימי במועדון התערער בעקבות פתיחת העונה, ורוזן החליט להוציא הודעה כדי לעצור את אותן השמועות ולהראות שהוא בטוח במאמנו.

"לאור פרסום שיצא לאחרונה, אני רוצה להבהיר כי יש לי אמון מלא במאמן הקבוצה שלנו, עופר רחימי", הודיע רוזן, "עופר ואני דיברנו אתמול והוא מבין שהיכולת הנוכחית של הקבוצה לא מקובלת ושאנחנו צריכים להשתפר. בשמונה העונות האחרונות, עופר היה חלק אינטגרלי מההצלחות של המועדון ואני מאמין שכישורי המנהיגות שלו יחזירו את הקבוצה לדרך הנכונה ולניצחונות. כארגון, נעשה את השינויים הנדרשים בכדי לשפר את הקבוצה".

חיפה פתחה את העונה עם ניצחון אחד בשישה משחקים והיא מדורגת במקום האחרון בצוותא עם הפועל אילת, שפיטרה אמש את מאיר טפירו. הירוקים ביצעו כבר שני שינויים בסגל כשצירפו את רג'י באקנר וגוני יזרעאלי ושחררו את וויל גרייבס, כשבמקביל צפוי ישראלי אחד למצוא את עצמו מחוץ למועדון - המתאזרח פרדריק בורדיון או הגארד הצעיר רועי הובר שלא שיחקו בהפסד האחרון לנהריה.

רחימי פתח העונה את עונתו השישית בחיפה, אותה הוביל בעונה שעברה עד לגמר הפיינל פור. גם אשתקד החלו הירוקים לאט את העונה, ובאזור חודש דצמבר, עם הגעתו של גרגורי ורגאס שינו מגמה והצליחו לתפוס את המקום השמיני ולהכנס לפלייאוף, שם הדיחו את הראשונה הפועל חולון, כדי להגיע לפיינל פור.

עוד בנושא

אני ואפסי: השיעור שאנאדולו אפס לימדה את מכבי תל אביב
המבחן של המועדון, המבחן של הקבוצה: על ההפסד של מכבי תל אביב
במכבי תל אביב מנסים לדחוף את איתי שגב: "הוא ראוי להזדמנות"

עופר רחימי, מאמן מכבי חיפה,. לירון מולדובן
זוכה לגיבוי. עופר רחימי/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully