וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל איילה: "אני יתום מגיל תשע ולא נכנס לדיכאון מפציעות, אחזור מחוזק"

קשר הפועל אשקלון שנפצע וסיים את העונה התראיין ב"תוכנית הפייסבוק של טוכמן וחמי", דיבר על סיפורו האישי והמצב של קבוצתו: "בלעדיי ובלי אלעד גבאי אשקלון תיאבק על הישרדות"

ברני ארדוב

קשר הפועל אשקלון טל שסיים את העונה לאחר שקרע את הרצועה הצולבת התראיין היום (ראשון) ל"תוכנית הפייסבוק של טוכמן וחמי" ודיבר באופן גלוי לב לתחושותיו לאחר הפציעה.

לדברי איילה: "בתוך קצת פחות מחודש לאבד שני שחקנים משמעותיים זה קשה להפועל אשקלון. גם אלעד גבאי וגם אותי. יובל נעים ממש מבואס. הוא לוקח דברים קשה. לא נעים לשמוע את הבשורה שקיבלתי. אבל השתדלתי לקחת את זה בחיוך ולחזק את עצמי. לא נכנסתי לדיכאונות, אמשיך לעבוד קשה ואחזור יותר חזק.

השחקן התייחס לכך שהפך ליתום בגיל צעיר ואמר: "את אבא איבדתי קודם. הוא היה איש צבא והוא נהרג באתיופיה. אימא שלי נפטרה כאן בישראל כשהייתי בן 9. ובגיל 17 כבר השכרתי דירה והתחלתי את החיים האמתיים. אמרתי אחרי הפציעה ליובל 'אני מבטיח לך שאהיה חזק, ואתה תבטיח שהקבוצה תישאר בליגה'".

עוד בנושא
עמרי קנדה: "אין סיכוי שברדה ישחק שוב כדורגל, ניסים קורים רק פעם אחת"
אליניב ברדה השתחרר מסורוקה: "תודה לצוות מד"א שהציל את חיי"
איל ברקוביץ': "אני מת להיות מאמן הנבחרת, נמאס לי לעשות לעצמי קמפיין"

האזינו לתוכנית המלאה של "טוכמן וחמי"

על מצבה של הפועל אשקלון לאחר הפציעות שלו ושל אלעד גבאי אמר איילה: "קשה לענות על שאלה כזו. עד הפציעה הייתי שחקן משמעותי ומוביל שפחות או יותר סיפק את הסחורה. אשקלון תהיה במקום הזה של תיאבק על ההישרדות כי אין סגל עמוק שאפשר לאבד שחקנים ולהמשיך הלאה. הלוואי יובל ימצא שחקנים בינואר שיוכל לברוח מאזורי ההישרדות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
טל איילה שחקן הפועל אשקלון. לירון מולדובן
"אין סגל עמוק". טל איילה/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully