וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל ברקוביץ': "אני מת להיות מאמן הנבחרת, נמאס לי לעשות לעצמי קמפיין"

הטעות של ערן זהבי, מצבה של נבחרת ישראל, ההצלחה של הפועל ראשון לציון והקריירה הטלוויזיונית החדשה. כדורגלן העבר דיבר ב"תוכנית הפייסבוק של טוכמן וחמי" וכהרגלו סיפק את הסחורה

ברני ארדוב

כוכב העבר והבעלים של הפועל ראשון לציון ואיש התקשורת בהווה, איל ברקוביץ', התארח היום (ראשון) ב"תכנית הפייסבוק של טוכמן וחמי" בוואלה! ספורט ואמר: "אין מאמן לנבחרת ישראל, אז איך רוצים שישחקו משחקי ידידות? אני חושב שמזמן היה צריך למנות מאמן אחר. ברגע שבהתאחדות הבינו שאלישע לא ממשיך, היו צריכים למנות מאמן קבוע, בשביל שיתחילו להתכונן ואחרי זה המאמן החדש לא יגיד שלא היה לו זמן. מה הבעיה לשים מאמן שיעבוד בהתנדבות חצי שנה? אנשים צריכים להבין שמי שבא לנבחרת ישראל, בא בשביל המדינה והכבוד, לא בשביל כסף. זה לא אמור להיות נושא בכלל".

הנבחרת צריכה מאמן זר או ישראלי?

"הדעה שלי תישאר תמיד. אנחנו לא ארגנטינה וברזיל ולא זוכים במונדיאל ועולים לטורניר. צריך רק מאמן ישראלי. צריך למנות מנהל מקצועי, שיהיה אחראי לכל הנבחרות. מישהו שיוביל את הדרך. יוסי בניון זה בסדר. אני חושב שצריך מנהל מנהל מקצועי שיהיה אחראי על הדרך. פחות שיתמקד בבוגרת, אלא שיתווה תפיסת עבודה אחידה".

מי מתאים יותר לנבחרת ישראל, ג'ורדי קרויף או יוסי בניון?

"אני לא משווה בין אנשים. מעדיף את בניון מאשר שיביאו מישהו שאנחנו לא מכירים בכלל. אני? אני רוצה להיות מאמן, לא חבר בוועדת האיתור. כשאבי נמני היה מאמן במכבי תל אביב, מאוד אהבתי את שיטת העבודה שלו. הפעם אני לא עושה לעצמי קמפיין. עשיתי מסיבת עיתונאים מפורסמת לפני שש שנים. אני מת להיות מאמן הנבחרת, אבל לא רוצה לדבר על זה".

ערן זהבי זכה בתואר שחקן השנה בסין.

"זה כבוד, מיליארדים רואים אותו. מה רוצים מהבן אדם? הוא מקבל מיליונים, שיהיה לו לבריאות. אם הייתה לו הצעה מסיטי או ברצלונה, הוא היה הולך לשם, אבל לא הייתה. הייתה הצעה מסין והוא הלך לשם וזו הצלחה אדירה. כולם היו הולכים להרוויח כמוהו שם, במקום מיליון דולר במכבי. זה אבסורד אם הוא לא יהיה בנבחרת ישראל. הוא טעה, יישאר לו כתם, אבל המאמן הבא חייב לשבת איתו, להגיד לו 'אתה שחקן הכי חשוב' ולזמן אותו. הוא טעה, אבל מגיע לו שנסלח לו".

צפו בתוכנית המלאה

אלון מזרחי אמר: "לא היה לזהבי מקום ב-11 אצלנו".

"אם אני נכנס לראש של האווירון, אז הוא חושב על זה ככה: זהבי יכול היה לשחק בתפקיד שלי או של החלוץ. אז מזרחי חושב ששם לא היה לו מקום. אל תעשו מזה יותר ממה שזה".

התחלת להופיע בטלוויזיה השבוע.

"היה נהדר. בטלוויזיה צריך להיות ממלכתי וזה קשה לי, כי אנשים רוצים ליהנות. נמאס להם מכבדות ורשמיות. אני לא קורא ביקורות. אין לי פייסבוק וטוויטר ואין לי רשת חברתית. ווטסאפ יש לי חצי שנה. אי אפשר לחיות לפי ביקורות".

תן לנו שלושה שחקנים שבשבילם שווה לקנות כרטיס לליגת העל.

"מנור סולומון, שהוא הכוכב הבא של הכדורגל הישראלי, דור מיכה, שאני מאוד אוהב ועידן ורד".

אחיך ניר ברקוביץ' מאמן בהצלחה העונה את ראשון לציון.

"אם לא אני, אף אחד לא היה נותן לו צ'אנס. הוא התאמן בליגות העל ארבע-חמש שנים ולא קיבל צ'אנס לשחק. קניתי קבוצת כדורגל, הגיע הזמן שלו, היו לי שני מאמנים ואז נתתי לו צ'אנס. אמרתי לו בתחילת העונה 'קח את הקבוצה, תעשה מה שאתה רוצה, יש לך גב ממני, אבל רק לסיבוב אחד".

עוד בנושא
מכבי תל אביב תכניס מאות אלפי דולרים מהשתתפות שחקניה במונדיאל
שוער הנוער של סכנין: "אני האפריקאי היחיד בעיר, מרגיש כמו מלך"
שרת הספורט צפויה להודיע על קול קורא לבניית שבעה אולמות

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן הפועל ראשון לציון ניר ברקוביץ'. שלומי גבאי
"אף אחד לא נתן לו צ'אנס". ברקוביץ'/שלומי גבאי

מכבי חיפה?

"אל תשאל אותי על זה. תבין לבד"

הליגה גמורה? באר שבע אלופה? עכו, רעננה, אשדוד ייאבקו על ירידה?

"עוד מוקדם. דברו איתי בסוף הסיבוב השני. הכול עוד יכול לקרות. מכבי תל אביב עוד לא התחברה. זה לא גמור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully