וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי קנדה: "אין סיכוי שברדה ישחק שוב כדורגל, ניסים קורים רק פעם אחת"

כדורגלן העבר שבעצמו אושפז לאחר אירוע לבבי במשחק כדורגל דיבר ב"תוכנית הפייסבוק של טוכמן וחמי" על מצבו של קפטן הפועל באר שבע: "אחרי דבר כזה יש פרופורציות אחרות לחיים"

אדריאן הרבשטיין
עמרי קנדה שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
"החיים משתנים ברגע". קנדה/ברני ארדוב

כדורגלן העבר עמרי קנדה התייחס לאירוע הלב שעבר בשבוע שעבר אליניב ברדה והעריך כי קפטן הפועל באר שבע לא יוכל לשחק יותר כדורגל ברמות הגבוהות. בשנה שעברה קנדה עצמו עבר אירוע לבבי במהלך צילומים של תוכנית ריאליטי בנושא כדורגל במקסיקו. הוא הובהל לבית חולים ועבר צנתור.

היום ב"תוכנית הפייסבוק של טוכמן וחמי" התייחס קנדה למצבו של ברדה ואמר: "ברגע ששמעתי מה שקרה לברדה, היה לי ברור שהוא יצטרך צנתור. קרה לו מה שקרה לי רק לא כולל מכות החשמל. אתה מקבל פרופורציות אחרות לחיים. החיים משתנים ברגע".

האזינו לתוכנית המלאה של "טוכמן וחמי"

בשלב הזה קנדה התייחס לשאלה האם ברדה ישוב למגרשים ואמר: "אין סיכוי שהוא חוזר לכדורגל. מזה לא חוזרים. אתה קם ועושה דברים הרבה יותר לאט. אתה פתאום לומד למה צריך לעשות דברים לאט. אם אתה תחזור רק כי אם יש לך שם מחייב כמו ברדה, אז הוא יקבל עוד מכה, שלא נדע. מה היה קורה אם האמבולנס היה מגיע רבע שעה אחרי? אם היו שם פקקים? התשובה ברורה לכולם. ניסים קורים רק פעם אחת".

עוד בנושא
אליניב ברדה השתחרר מסורוקה: "תודה לצוות מד"א שהציל את חיי"
איל ברקוביץ': "אני מת להיות מאמן הנבחרת, נמאס לי לעשות לעצמי קמפיין"
מכבי תל אביב תכניס מאות אלפי דולרים מהשתתפות שחקניה במונדיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully