וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: למעלה מ-12,000 צופים הבטיחו את מקומם נגד הפועל באר שבע

קצב מכירה גבוה בבירה לקראת המשחק המרכזי של המחזור ה-11 ב-27 בנובמבר. בבית"ר מצפים לכ-25 אלף צופים. הצוות המקצועי צופה בבלמים זרים ושם דגש על מהירות ומנהיגות בחלק האחורי

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים הודיעה היום שלמעלה מ-12,000 צופים כבר הבטיחו את מקומם במשחק הבית של הקבוצה נגד הפועל באר שבע במחזור ה-11 בליגת העל. ההתמודדות בין הקבוצות תשמש כמשחק המרכזי של המחזור ותתקיים ביום שני, ה-27 בנובמבר.

במועדון מהבירה מצפים לכ-25 אלף אוהדים במשחק נגד אלופת השנתיים האחרונות. על פי כמות הכרטיסים שאוהדי בית"ר ירושלים יקנו, יוחלט אם לתת לאוהדי באר שבע את היציע הצפוני/מרכזי המכיל קרוב ל-4,000 מקומות או את היציע הדרומי המכיל מעל 9,000 מקומות.

בקבוצה החליטו לצרף בלם זר בינואר והצוות המקצועי כבר עוקב אחר מועמדים. בית"ר מוליכה את ליגת העל בשערי זכות, אבל בשבועות האחרונים נשמעה לא מעט ביקורת על חוליית ההגנה, והקבוצה כבר ספגה העונה 14 שערים - יותר מכל קבוצת צמרת אחרת. חלק מהטענות היו על כך שאנטואן קונטה לא מכוון את שאר שחקני ההגנה במהלך משחקים, כך שמעבר לחיפוש אחר בלם טכני ומהיר, בבית"ר רוצים שחקן שגם יוסיף מימד של מנהיגות.

כמו כן, נשקלת אפשרות לצרף חלוץ זר כדי לעבות את הרוטציה בחוד, אבל בשלב הנוכחי המיקוד הוא בבלם. אם בית"ר תמצא שחקן מתאים, היא תצטרך להיפרד מאחד הזרים שרשומים כעת בקבוצה מכיוון שכבר יש לה שישה. אם אריק סאבו ימצא קבוצה שתסכים לרכוש אותו בינואר, נראה שהקבוצה מהבירה תאפשר לו לעזוב.

עוד בנושא:

בעקבות הביקורת: בן זקן יערוך יותר אימונים טקטיים
ביקורת בבית"ר ירושלים על חוליית ההגנה
בוריס קליימן הורחק מהאימון אחרי עימות עם סתיו שושן

seperator

דוברות משטרת ירושלים הודיעה היום על מעצרם/עיכובם של שמונה חשודים בהונאה, שחלקם ככל הנראה גם ניהלו מגעים על הפיכת החברה שלהם לספונסרית של בית"ר ירושלים. על פי ההודעה: "משטרת ישראל חשפה פעילות שיטתית ומאורגנת של בעלים של חברת ליסינג, שעל פי החשד, הונו ועשקו עשרות אזרחים בשווי מוערך של מיליוני שקלים... חקירת המשטרה נמשכת בדגש לאיתור קורבנות נוספים שנפגעו ממעשי ההונאה של החשודים וכן אל מול גופים נוספים , בהם קבוצות ספורט, שעל פי החשד פעלו החשודים גם מולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אוהדי בית"ר ירושלים. מגד גוזני
התעניינות מוגברת. אוהדי בית"ר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully