וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: בעקבות הביקורת: בן זקן יערוך יותר אימונים טקטיים

7.11.2017 / 13:38

המאמן האמין עד כה בעיקר בצד המנטאלי ופחות בצד המקצועי ובמועדון נשמעה על כך לא מעט ביקורת. צפי ל-25 אלף צופים במשחק מול באר שבע. קליימן על התקרית באימון: "דברים שקורים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

שחקני בית"ר ירושלים שיוצאים היום (שלישי) לחופשה עד השבוע הבא צפויים לשינוי עם חזרתם לאימונים. המאמן בני בן זקן יחד עם עוזרו גילי לבנדה יקיימו יותר אימונים טקטיים וישימו דגש על משחק ההגנה של הקבוצה. עד עתה בן זקן האמין בעבודה בעיקר על הצד המנטאלי מול השחקנים ופחות בצד המקצועי ובמועדון נשמעה לא מעט ביקורת על כך והדברים אף הועברו למאמן.

לאחר הפגרה תפגוש בית"ר את הפועל שבע בטדי כאשר הצפי הוא ללפחות 25 אלף איש שיגיעו לאצטדיון. על פי כמות אוהדי בית"ר שירכשו כרטיסים יוחלט אם לתת לאוהדי באר שבע את היציע הצפוני/מרכזי המכיל קרוב ל-4,000 מקומות או את היציע הדרומי המכיל מעל 9,000 מקומות.

בני בן זקן, גיל לבנדה, בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
יותר אימונים טקטיים. בן זקן ולבנדה/נועם מושקוביץ

ביום חמישי הבא אמור להתקיים משחק אימון בין בית"ר ל-מ.ס אשדוד כאשר עדיין לא נמצא מגרש מתאים. בשל החולשה של החלק הקדמי של קבוצת הנוער והידרדרותה לתחתית, במועדון מתכוונים לצרף שחקן זר שיחזק את התקפת הקבוצה. בשלב זה ישנם מספר מועמדים ואחד מהם צפוי להצטרף בשבועות הקרובים.

בנוגע לעימות בין בוריס קליימן לסתיו שושן אתמול, המאמן בני בן זקן ערך הבוקר שיחה עם השוער ובכך הסתיים הענין. קליימן עובר תקופה מאוד מתוחה מתחילת העונה ובמועדון רוצים לייצר כמה שיותר שקט סביבו ומשוכנעים כי יהיה אחת מעמודי התווך של הקבוצה בהמשך העונה. קליימן עצמו כעס על כך שהאירוע יצא לתקשורת ואמר לשחקנים כי "אלה דברים שקורים, אמוציות של אימון, מלא פעמים זה קורה אבל רק שזה קשור אליי עושים מזה רעש"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully