וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר מבקרים את בן זקן והייסטר: "אנחנו הקבוצה שהכי קל נגדה"

5.11.2017 / 7:23

הקבוצה מהבירה מאוכזבת מהתפקוד של ההגנה: הייסטר מאכזב, קונטה לא מדבר ("המנהיג של ההגנה לא מוציא מילה"), וגם המאמן לא יוצא נקי ("החילוף של שכטר החליש אותנו"). האם יצורף בלם בינואר?

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. ההגנה שוב מזייפת: "הכי קל לשחק נגדנו"

"אנחנו סופגים שלישיות בקלות ולא מאריות הליגה. אליפות לוקחת קבוצה שקשה לשחק נגדה, נגדנו הכי קל"

אחרי שלושה ניצחונות רצופים והחתמה מחדש של עידן ורד, בבית"ר ירושלים חזרו אתמול להתעסק בבעיות מקצועיות. ההפסד 3:2 אמש (שבת) לבני יהודה חשף שוב בעיות קשות בהגנה שאותן בני בן זקן יצטרך לפתור במהלך הפגרה, לקראת המפגש מול הפועל באר שבע שתגיע אחריה. זאת הפעם השלישית מתוך עשרה מחזורים העונה שבית"ר סופגת שלושה שערים. הפעמים הקודמות היו מול הפועל חיפה ובני סכנין. גורם במועדון אמר אתמול: "אנחנו סופגים שלישיות בקלות ולא מאריות הליגה. אליפות לוקחת קבוצה שקשה לשחק נגדה, נגדנו הכי קל".

ואכן, ביקורת ברוח דומה נשמעה גם מצד השחקנים בסיום. בית"ר כבשה עד כה 25 שערים, 2.5 בממוצע למשחק, ועדיין זה לא מספיק בשל ממוצע הספיגות הגבוה. "בהבקעות אנחנו מספר 1, בספיגה אנחנו פלייאוף תחתון וככה זה נראה. מדברים כבר הרבה זמן שצריך לעבוד על זה באימונים ולעשות לזה סוף אבל יותר מדי דברים עוברים ליד, ואנחנו ממשיכים לשלם ביוקר".

עוד בנושא

2:3 דרמטי לבני יהודה על בית"ר ירושלים
בן זקן מתרץ: "התקשינו עם המתפרצות"
יוסי אבוקסיס מתמוגג: "הקללות יצרו אווירה"

שחקני בית"ר ירושלים יוסי בניון, חן עזרא מאוכזבים. יוסי ציפקיס
ההתקפה עובדת, אבל מה עם ההגנה? עזרא ובניון/יוסי ציפקיס

2. מרסל הייסטר שוב מאכזב

כשג'ובאני רוסו השתתף בסדרה "הזוג המנצח", הוא ביקש משחקני ליגת העל להכין עבורו סרטון עם איחולי הצלחה. שחקני בית"ר שהכינו את הסרטון סיימו אותו ב"פיצ'קו מאטה", קללה עסיסית מהבלקן. מרסל הייסטר כנראה התלהב באותם ימים וסינן את אותה קללה לעבר זיו אדלר לאחר המשחק מול הפועל חיפה והורחק לחמישה משחקים, עונש שהופחת לאחר מכן לארבעה. גם באירוע המדובר וגם לאחר שחזר הייסטר מתקשה לתת ערך מוסף או להפגין אחריות כלשהי.

אמש היה לו חלק בשערים שבית"ר ספגה והוא ביצע עוד מספר טעויות שלא מתאימות לרמה הזו. בכל משחק רשמי או אפילו משחק אימון, להייסטר יש טעויות קריטיות שעולות בשערים או מייצרות מצבים מול בוריס קליימן. אי אפשר היה שלא לראות שהשערים שבית"ר ספגה אתמול הם תוצאה של חוסר משמעת טקטית שמתחילה ונגמרת באימונים. בני בן זקן יצטרך לתת את הדעת על כך.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן בית"ר ירושלים מרסל הייסטר, שחקן בני יהודה אלמוג בוזגלו. יוסי ציפקיס
שוב מזייף. הייסטר מול אלמוג בוזגלו/יוסי ציפקיס

3. ביקורת על קונטה: "לא הגיוני שהשחקן המוביל בהגנה לא מוציא מילה"

לפני שנתיים, תחת דראפיץ' וברדה, בית"ר הפסידה 2:1 לבני יהודה במחזור הרביעי בבלומפילד. את אחד השערים כבש פדרו גלבאן בנגיחה, ולידור כהן אמר אז ש"אם ססאר ארסו היה כאן, הוא היה נותן לשחקנים סטירות על דברים כאלה". ארסו עזב באותו קיץ ושבוע אחרי המשחק הזה הגיע חסוס רואדה. גם ארסו וגם רואדה, עוד לפני הרמה שלהם כבלמים הם קודם כל שחקני הגנה עם אישיות של שחקנים מובילים. נכון להיום, לאנטואן קונטה אין את האישיות הזאת והאמת היא שפרט לשבוע בו שהה אלי כהן השריף בבית וגן, אף אחד עדיין לא באמת מנסה לבנות לו לפחות חלק מהאישיות הזאת. כשהשריף היה בבית"ר הוא אמר על קונטה כי "הוא יהיה מה שתרצו שהוא יהיה, רק תכוונו אותו".

קונטה היה צריך ללמוד אנגלית מהיום הראשון כדי לתקשר כמו שצריך עם שאר השחקנים, וגם היה צורך בלא מעט שיחות איתו בנוגע לשינוי לעמדת הבלם והדרישות ממנו להנהיג הגנה. אחד השחקנים אמר אתמול: "לא יכול להיות שהשחקן המוביל בהגנה לא מוציא מילה במהלך המשחק". אגב, לא במקרה בבית"ר יחלו לבדוק אופציות של צירוף בלם לקראת ינואר. הם מבינים שיש בעיה.

מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן. יוסי ציפקיס
חילוף הגנתי. בן זקן/יוסי ציפקיס

4. גם בן זקן לא נקי: "החילוף של שכטר החליש אותנו"

נקודת האור אתמול הייתה ההשתלבות של פול אדגר בקישור. במשחקים הבאים אדגר אמור להמשיך לקבל קרדיט, וייתכן שעם חזרתו של דוד קלטינס, הקבוצה תעבור לקישור אגרסיבי יותר שיכלול את קלטינס, פריירה ואדגר. אריק סאבו לא תרם אתמול יותר מדי וגם נראה עצבני בסיום עקב העובדה שעלה מהספסל. גם בנוגע לחילוף של איתי שכטר הייתה ביקורת בקרב שחקנים שאמרו: "אנחנו משחקים מול קבוצה שסוגרת ומוציאים את החלוץ תשע היחיד שיש לנו, זה החליש אותנו". בן זקן הגיב על כך בסיום ואמר: "איתי היה עם צהוב והוחלף בדקה ה-70, כשהמשחק התחיל לעבור מצד לצד. לא רצינו להמר עד הסוף על המשחק, רצינו לנצח אבל גם לשמור על נקודה. זה היה ההיגיון מאחורי החילוף, לפעמים זה מצליח ולפעמים לא".

שחקן בני יהודה סתיו פיניש, שחקן בית"ר ירושלים קלאודמיר. יוסי ציפקיס
בית"ר תעבור לקישור מעובה? קלאודמיר אמש/יוסי ציפקיס

5. כחילה: "התחושות קשות"

טל כחילה, שכבש את השער השני של בית"ר, אמר בסיום: "ידענו איך בני יהודה תבוא לשחק, פשוט ניסינו לנצח את המשחק בכוח וחטפנו שער ממתפרצת שלא היינו מוכנים אליה והפסדנו. התחושות קשות, אבל לא ניכנס למרה שחורה, נעבוד קשה בפגרה ונתקן את מה שצריך. לא חגגתי מתוך כבוד לבני יהודה ששיחקתי בה בעונה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully