וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן זקן: "התקשינו עם המתפרצות", אבוקסיס: "הקללות יצרו אווירה"

4.11.2017 / 22:40

מאמן בית"ר ירושלים חושב קדימה אחרי ההפסד: "נלמד מזה, לא חושב שמישהו התעסק עם המקום הראשון". על ורד: "קיבל החלטה חשובה". אלמוג בוזגלו: "אני לא הבוזגלו הבכיר, אבל לא בצל של מאור"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בני יהודה ובית"ר ירושלים סיפקו הערב (שבת) מותחן במושבה, בסופו הזהובים חגגו ניצחון שני ברציפות, בעוד הקבוצה מהבירה נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים. משחק ההגנה הנרפה של בית"ר אפשר לאלמוג בוזגלו להבקיע פעמיים ולנריוס ולסקיס לכבוש שער ניצחון דרמטי בדקה ה-89 ותנסה לחזור לעצמה אחרי הפגרה, אז תפגוש את הפועל באר שבע. לבני יהודה ימתין בעוד שלושה שבועות מפגש עם קרית שמונה.

"זה חבל להפסיד משחק כזה בהפסד כי שיחקנו טוב", אמר בסיום בני בן זקן, "ידענו שזה משחק קשה של 90 דקות. הפסדנו ואנחנו מאוכזבים מאוד. אני חושב שהכול עבד חוץ מההתמודדות שלנו מול המתפרצות שלהם. שלטנו במשחק וזה היה צריך להספיק כדי לשמור על היתרון. התכוננו לזה, אבל זה קורה ולפעמים קשה להתמודד עם זה. כל הכבוד לבני יהודה, אבל אנחנו נלמד מזה. אני באופן אישי לא חושב שמישהו התעסק עם זה שאנחנו רוצים להשיג את המקום הראשון. רק רצינו להמשיך במומנטום מהליגה, זה לא הלך. שכטר היה עם צהוב ובדקות האלה הרגשתי שהאוויר קצת נגמר לו". על עידן ורד: "עידן קיבל החלטה חשובה מאוד, הוא שם את בית"ר ירושלים במקום טוב מאוד כי הוא בחר ללכת עם הלב שלו. בית"ר זה מקום מצוין. אנחנו שמחים מאוד שהוא נשאר איתנו. בית"ר מנצחת ומפסידה, לא אני מנצח או מפסיד".

עוד בנושא

ליגת העל: בני יהודה ניצחה 2:3 דרמטי את בית"ר ירושלים במושבה
ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה 0:2 את הפועל חיפה בתום משחק סוער
דראפיץ': "חזרנו לכדורגל שלנו". קלינגר: "הייתה רמאות של השוער"

חגיגה כתומה/יוסי ציפקיס

יוסי אבוקסיס היה מאושר לאחר המשחק: "אני רגיל למשחקים נגד בית"ר, הם תמיד קשים. הקללות של אוהדי בית"ר כלפיי גם עשו אווירה. היה להם פה קהל אדיר, אבל בוא נדבר על כדורגל. הגיעה לנו לפחות נקודה. שיחקנו מצוין. במחצית ראיתי שחקנים שפופים ואמרתי להם שיש שתי אפשרויות: או לתת להם לנצח כי בית"ר קבוצה טובה או להילחם. נתנו מלחמה אדירה והניצחון הגיע לנו. בסוף כבר ראיתי שער שלהם ואז זובאס הגיע. ולסקיס כובש שערים בדקות האחרונות, אבל הוא גם עובד קשה מאוד לפני כן. מי שעובד קשה, בסוף גם כובש שערים. המהלך של יונתן כהן עשה את כל השער. אנחנו צריכים לשפר עוד דברים ונעבוד על זה בפגרה. הכניסה של כהן הביאה לנו הרבה חוכמה וטכניקה. אני שמח כי הבקשה שלי היא שכל שחקן שנכנס כמחליף ימלא הוראות. במחזור ה-20 נדע לאן פנינו מועדות. אני לא אוהב לתת הצהרות, יש לנו הרבה עליות וירידות כי שחקנים הצטרפו מאוחר ושינינו שיטה".

בוזגלו: "ההרגשה הכי טובה בעולם, אין הרגשה יותר טובה מאשר לצאת אל הפגרה עם ניצחון כזה. אני שמח כי יש פה חבורה של גברים. בלי החברים שלי לא הייתי מסוגל לכבוש שני שערים. אני לא הבוזגלו הבכיר, אני לא בצל של מאור. הוא כוכב ולא צריך להשוות בינינו. כל קבוצה צריכה לשחק לפי הכלים שיש לה. במשחקים אחרים הדברים פחות עבדו לנו, אבל גם נגד מכבי פתח תקוה זה עבד. אנחנו מתגוננים ויוצאים למתפרצות. שיחקנו היום בצורה מצוינת. אנחנו לא מסתכלים רחוק, יש המון כישרון ופוטנציאל בקבוצה. אנחנו עובדים קשה באימונים, גם בתקופה הפחות טובה ידענו שיש פה כישרון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully