וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן הורחק מהאימון אחרי עימות עם סתיו שושן

6.11.2017 / 16:44

השוער היה עצבני במשחקון פנימי ולפי שחקנים אף בעט בשוער המשנה, ונתבקש לעזוב את האימון לפני סיומו. בבית"ר לא מתרגשים: "אמוציות של אימון". פול אדגר יטוס למשפחתו אחרי יותר משנתיים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

שוער בית"ר ירושלים בוריס קליימן הורחק היום (שני) מאימון הקבוצה לאחר שהתנהל בעצבנות במהלך משחקון פנימי והתעמת עם שוער המשנה סתיו שושן. המאמן בני בן זקן לא אהב את התנהלותו של קליימן והורה לו לעזוב את האימון. בבית"ר לא ייחסו חשיבות מיוחדת לנושא ואמרו כי "הדברים הללו קורים הרבה במשחקונים וזה חלק מהאמוציות של אימון". בין היתר, קליימן התעמת עם שוער המשנה סתיו שושן ואף בעט בו.

עוד בנושא:

בבית"ר מבקרים את בן זקן והייסטר: "אנחנו הקבוצה שהכי קל נגדה"
בן זקן: "התקשינו עם המתפרצות", אבוקסיס: "הקללות יצרו אווירה"
ליגת העל: בני יהודה ניצחה 2:3 דרמטי את בית"ר ירושלים במושבה

הקבוצה, שהפסידה 3:2 לבני יהודה במחזור האחרון ביום שבת, תצא לחופש של ארבעה ימים החל מיום רביעי הקרוב. הקשר פול אדגר קיבל יום נוסף מכיוון שהוא יטוס לראות את משפחתו בחוף השנהב אחרי יותר משנתיים במהלכן לא ראה אותם ושהה בפינלנד. אדגר אף ביקש מספר ימי חופש נוספים, אך נענה בשלילה.

הקבוצה קבעה משחק אימון מול מ.ס. אשדוד ליום חמישי הבא, אך עדיין לא נמצא מגרש מתאים לקיים בו את ההתמודדות. בבית"ר ירושלים מתכוונים לשים דגש על הבעיות ברמת משחק ההגנה של הקבוצה כאשר תיתכן שתיבדק אופציה של שלושה בלמים או שלושה קשרים בעלי אופי הגנתי. דוד קלטינס יחזור להרכב הקבוצה נגד הפועל באר שבע.

בוריס קליימן שוער בית"ר ירושלים מאוכזב. קובי אליהו
שוב לא שקט. קליימן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully