וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס: "היו משחקים שסיימתי בתחושה רעה מאוד בגלל הבצורת"

האורוגוואי של בארסה, שכבש רק 3 שערי ליגה העונה, פתח את הלב: "לא נחתי עד עכשיו. אשקר אם אומר שאני מרוצה מהמצב. ניסיתי הכל, כלום לא עובד. אם אני הולך לאגף, זה לא בגלל המאמן"

one

ברצלונה נהנית מפתיחת עונה פנטסטית בליגה הספרדית, שם היא כבר ביתרון שמונה נקודות על פני ריאל מדריד, זאת אחרי שצברה 31 נקודות מ-33 אפשריות. גם בליגת האלופות בארסה נראית טוב, ואת כל זה היא עושה כמעט בלי שום עזרה מצד לואיס סוארס, שלצערו דווקא חווה חודשים לא מוצלחים ברמה האישית על המגרש.

סוארס כבש העונה רק שלושה שערים עבור בארסה, כולם בליגה (בנבחרת אורוגוואי הוא הוסיף עוד צמד מול בוליביה) ואחרי שמצא את הרשת 59 פעמים בעונת 2015/16 ועוד 37 פעמים בעונה שעברה, כרגע נראה שהוא יתקשה להתקרב למספרים הללו.

סוארס, שמנסה להתגבר גם על פציעה טורדנית, העניק ריאיון מסקרן ל"ספורט" הקטלאני ולא החביא את התסכול שלו: "אני רוצה לנצל את הפגרה עכשיו כדי להשלים את השיקום שלי סופסוף, כמו שצריך. השבועיים האלה מגיעים לי בדיוק בזמן. חזרתי מהר מאוד אחרי הפציעה בברך וזה עלול להיות לא בריא. היה עליי הרבה עומס, כולל הנבחרת ועד עכשיו לא נחתי לרגע. במועדון אפשרו לי לשחק עם הנבחרת במשחקים המכריעים, למרות שרק חזרתי מהפציעה ועוד לא שיחקתי עם בארסה. על משחקי הידידות עכשיו אני יכול לוותר, הם פחות חשובים. כבר לא כואב לי, אבל אני חייב להיות זהיר, כי כל מכה מפחידה אותי עכשיו. ניסיתי מאוד להימנע מניתוח, כי ההחלמה הייתה הופכת לארוכה הרבה יותר".

עוד בנושא:

הנשיא ריבלין נפגש עם פלורנטינו פרס: "הכדורגל מייצר שפה שחוצה תרבויות"
אחוזי הדיוק של רונאלדו בבעיטות: הגרועים בחמש הליגות הגדולות
זינדין זידאן: "כריסטיאנו רונאלדו עוד יעשה את ההבדל גם בליגה"

לואיס סוארס שחקן ברצלונה. רויטרס
פתיחת עונה רעה מאוד ברמה האישית. סוארס/רויטרס

לגבי העובדה שלא כבש כבר 451 דקות אמר האורוגוואי: "אני המבקר הכי גדול של עצמי. היו משחקים בהם הרגשתי שעזרתי לקבוצה וזה שימח אותי, השערים פחות חשובים במקרה כזה. אבל היו משחקים שסיימתי בתחושה רעה מאוד, כי עשיתי הכל בשביל לכבוש וזה לא קרה. יש רגעים כאלה שהכדור לא רוצה להיכנס. לפעמים אתה בועט גרוע וזה נכנס, כמו שקרה לי בנבחרת. בתור חלוץ, אתה מתרגל לתקופות כאלה וחייב ללמוד לחיות איתן. אני יודע שאני חייב לכבוש שערים, כי זו העבודה שלי, אני אני גם מבין שהקבוצה בתקופה טובה ולא זקוקה לשערים שלי כרגע. אני לא מודאג, כי כולם בקבוצה תומכים בי, אבל אשקר אם אומר שאני מרוצה מהמצב שלי, מהבצורת הזו. אני יודע שאני יכול לתת יותר. כבר ניסיתי הכל, אבל שום דבר לא עובד כרגע".

סוארס נשאל האם הבצורת שלו קשורה למאמן החדש ארנסטו ואלוורדה, שהביא שינויים טקטיים לקבוצה העונה: "זו הסיבה האחרונה. כשהיה לנו שחקן ברמה של ניימאר, מן הסתם הכל נראה אחרת, אבל המאמן הוא לא זה ששולח אותי לשחק באגף שמאל. אני עושה את זה מתוך אינרציה, לבד, אם אני רואה שאין שם אף אחד. המאמן יודע מה העמדה שלי ואיפה אני יכול לתרום הכי הרבה, הוא מבין איפה אני חש הכי בנוח על המגרש. אם אני הולך שמאלה, זה כי אני מזהה שיש שם מרחב פנוי ורואה הזדמנות לתקוף משם, לא בגלל השיטה של המאמן".

על התלות במסי אמר סוארס: "לפעמים אני מתעצבן על עצמי, כי אני רואה שחקן פנוי ורוצה למסור לו, אבל אני כל כך רגיל לחפש את מסי ולהעביר אליו את הכדור, שזה מוביל לאיבודים, במקום לתת מסירות קלות יותר".

על המעבר של ניימאר לפריס סן ז'רמן סיפר סוארס: "הוא התלבט ואנחנו, מסי ואני, ניסינו לשכנע אותו להישאר, כי זה היה לטובת הקבוצה שלנו ולטובתנו האישית. אבל בשום שלב לא אמרנו לו 'אל תלך, כי לא תהיה שמח שם'. אמרנו לו שאם הוא רוצה לעזוב, זו החלטה אך ורק שלו. כאב לנו מאוד שהוא עזב, כי אנחנו חברים קרובים מאוד".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully