וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתבך בגדול: לאנג'לו בול ושני שחקני UCLA נוספים נעצרו בסין

אחיו הצעיר של לונזו ובנו של לבאר בול, שעומד לפתוח את עונתו הראשונה כשחקן הקבוצה, נעצר יחד עם שניים מחבריו בחשד שגנבו מחנות. UCLA תפגוש את ג'ורג'יה טק בשנגחאי ביום שישי

לבאר בול, לונזו בול, לאנג'לו בול. GettyImages
מה יגידו במשפחה? לאנג'לו עם לונזו ולבאר/GettyImages

תקרית חמורה בסין: שלושה שחקני אוניברסיטת UCLA, ביניהם גם לאנג'לו בול, נאסרו במדינה האסייתית לאחר שנתפסו גונבים מחנות, כך דווח הערב (שלישי) על ידי ג'ף גודמן מ-ESPN. "אנחנו מודעים לעניין שמתגלגל כרגע בו מעורבים תלמידים-שחקנים שלנו ואנחנו עדיין אוספים מידע על התקרית", אמר דובר הקבוצה אלכס טימיראוס, "האוניברסיטה משתפת פעולה באופן מלא עם הרשויות המקומיות בעניין, אין לנו מה להוסיף בשלב זה".

קבוצת הכדורסל של UCLA הגיעה לסין ביום ראשון וביום שישי יפגשו הברואינס את מכללת ג'ורג'יה טק בשנגחאי, במשחק שיוציא לדרך את עונת 2017/18 בליגת המכללות. בתקשורת באטלנטה (משם מגיעה ג'ורג'יה טק) נכתב: "המשטרה בדקה את תיקיהם של שחקני UCLA בזמן שהאוטובוס המתין לצאת לאימון. אחרי עיכוב ארוך, השחקנים חזרו למלון ורכבי משטרה נוספים הגיעו למלון".

שמו של בול הוא כמובן הבולט מבין אלה שנעצרו בהאנגז'ו (יחד איתו היו מעורבים בתקרית קודי ריילי וג'יילן היל, כל השלושה הם שחקני עונה ראשונה). לאנג'לו הוא אחיו הצעיר של כוכב הקבוצה בעבר ולוס אנג'לס לייקרס בהווה, לונזו בול, ואחיו הגדול של לאמלו בול שצפוי לשחק ב-UCLA בעתיד. אביהם של השלושה, לבאר בול, נחשב לאחת הדמויות הצבעוניות בסביבת ה-NBA בתקופה האחרונה ובארצות הברית כבר מחכים לתגובתו הראשונה לאירוע.

עוד בנושא

דיווח: אריק בלדסו יעבור למילווקי תמורת מונרו ושתי בחירות דראפט
בייבי בום: הדרך הפתלתלה של סטפן קרי עד הפיכתו לכוכב על ב-NBA
סטיב קר מסרב לקצר את הרוטציה, כספי: "יכולים לשחק בכל סגנון"

הרשת כבר מחכה לתגובה של לבאר בול

  • עוד באותו נושא:
  • UCLA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully