וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בלדסו עבר למילווקי תמורת גרג מונרו ושתי בחירות דראפט

הרכז שהמאיס את עצמו על הסאנס מצטרף לגריק פריק בתמורה לסנטר ולבחירות סיבוב ראשון ושני. לברון ג'יימס לא הופיע לאימון קליבלנד בשל "סיבות אישיות", הספקולציות כבר החלו

AP

חבר חדש ליאניס אנטטוקומפו: אריק בלדסו עבר היום (שלישי) בטרייד מפיניקס למילווקי ומצטרף לגריק פריק, תמורת הסנטר גרג מונרו ושתי בחירות דראפט (אחת מהסיבוב הראשון ואחת מהשני). 'ESPN' דיווחה מוקדם יותר עם קיומו של משא ומתן מתקדם בין הצדדים, לאחר שהסאנס חיפשו בתקופה האחרונה לאן לשלוח את הרכז הסורר שלהם.

בלדסו בן ה-27 שיחק רק בשלושה משחקים העונה ולא שותף במשחקי הסאנס מאז צייץ ב-22 באוקטובר: "אני לא רוצה להיות פה", בהתייחס לפתיחת העונה הרעה של קבוצתו בשלוש העונות האחרונות. בלדסו נקנס על ידי הליגה על הציוץ ונשלח הביתה על ידי השמשות. הקבוצות הגיעו להסכמות עקרוניות ואף שוחחו על הערכות רפואיות לגבי השחקנים שכלולים בטרייד, כדי שיוכלו להשלים את העסקה.

בלדסו, שרשם בעונה שעברה ממוצעים של 21.1 נקודות, 6.3 אסיסטים ו-4.8 ריבאונדים ב-66 משחקים, התאמן בנפרד מחבריו בפיניקס בתקופה האחרונה, ועל פי הדיווחים היה אמור לחזור להתאמן עם אנשי הצוות של פיניקס בימים הקרובים. מספר קבוצות הוזכרו כמועמדות לקלוט את בלדסו מאז החלה הפרשה, כאשר חוץ ממילווקי גם דנבר והניקס לטשו עיניים לעבר הרכז, אך בסופו של דבר הבאקס הם שזכו בשירותיו.

עוד בנושא

בייבי בום: הדרך הפתלתלה של סטפן קרי עד הפיכתו לכוכב על ב-NBA
סטיב קר מסרב לקצר את הרוטציה, כספי: "יכולים לשחק בכל סגנון"
גולדן סטייט הביסה את מיאמי, עומרי כספי קלע 2 נקודות ב-10 דקות

שחקן פיניקס אריק בלדסו. רויטרס
קיבל את מבוקשו. אריק בלדסו/רויטרס

לברון ג'יימס לא הופיע לאימון קליבלנד היום מ"סיבות אישיות", ובתקשורת המקומית תהו האם הסיבות הללו קשורות לפוסט האחרון שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו - ובו אגרוף קמוץ והמילה: "Mood" (מצב רוח). כך או כך, הוא ישחק מול מילווקי הלילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully