וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר מסרב לקצר את הרוטציה, כספי: "יכולים לשחק בכל סגנון"

גולדן סטייט ניצחה את מיאמי בזכות ההגנה, סטיב קר מסביר למה הוא נותן הזדמנויות לספסל, הפרשנים תומכים בכספי. וגם: מבוכה גדולה לנייקי עם חולצות המשחק הקרועות, ערב מתוק לקיירי אירווינג ודווין בוקר

AP

כשלא הולך בהתקפה, מחפים על זה עם הגנה. ההתקפה המשומנת של גולדן סטייט קרטעה הבוקר (שלישי) במשחק מול מיאמי, אבל האלופה השקיעה מאמץ בהגנה והצליחה לנצח את ההיט 80:97. גולדן סטייט במאזן 11:3 בשלוש העונות האחרונות במשחקים שבהן היא קולעת פחות מ-100 נקודות, אבל הבוקר היא השיגה את הניצחון למרות ערב קליעה בינוני (דוראנט, קרי ותומפסון קלעו ביחד 6 מ-23 מהשלוש), כשהיא עוצרת את מיאמי על 36 אחוז מהשדה וכופה עליה 20 איבודים.

סטף קרי גולדן סטייט. רויטרס
ערב קליעה לא קל, ניצחון קל. קרי/רויטרס

סטיב קר דיבר בסיום על השיפור ההגנתי של האלופה: "זה היה משחק ההגנה הכי טוב שלנו השנה. בשבעת המשחקים הראשונים של העונה לא שמרנו באמת, ואז כשיצאנו למסע משחקי חוץ הרגשנו מאויימים, ובארבעת המשחקים האחרונים המספרים ההגנתיים שלנו הם פנטסטיים. הגענו למצב שבו אנחנו ממש מוכנים לשחק בהגנה, לקח לנו קצת זמן בגלל קדם העונה הקצרה, אבל אני מרגיש שעכשיו אנחנו כבר שם".

כשנשאל על העובדה שהעניק דקות משמעותיות ל-13 שחקנים שונים במשחק ענה קר: "מייק בראון חושב שאני משוגע בגלל שאני נותן לכולם לשחק. אני אוהב לעשות את זה. ככה אתה מסתכן בכך שיהיו שחקנים שיכעסו שהם לא משחקים מספיק, אבל הגישה שלי היא שכולם צריכים להישאר מוכנים ולדעת שהם יקבלו את ההזדמנות שלהם. ניק יאנג היה היחיד שלא שיחק מספר דקות משמעותי, וגם הוא יקבל את הצ'אנס שלו בסופו של דבר. אני יודע שכל החבר'ה האלה יכולים לשחק, ואני אוהב לתת להם הזדמנויות. זה פשוט האופן שבו אני מאמן".

עומרי כספי, שסיים עם 2 נקודות ו-4 ריבאונדים ב-10 דקות, אמר: "מיאמי שיחקה חזק וטוב, הם קבוצה מאומנת מאוד. הם ניסו לכפות את הסגנון שלהם, שיחקו לאט וניסו לזרוק בסוף שעון ה-24, אבל זה לא מספיק בסופו של דבר ב-48 דקות. אנחנו יכולים לשחק הגנה מול כל אחד, וטוב לראות שאנחנו מנצחים גם במשחקים שבהם אנחנו לא קולעים כל כך טוב. זה מראה שאנחנו מסוגלים לשחק בכל סגנון של משחק, אפילו שלא קלענו טוב, זה הלך לנו די בקלות".

גם בתקשורת במפרץ יש שקוראים לקר לקצר את הרוטציה הארוכה שלו, אבל לפחות על פי אנתוני סלייטר, כתב "האתלטיק", כספי צריך להיות חלק גם מרוטציה קצרה יותר: "כספי צריך לשחק יותר. הוא מתאים בצורה מושלמת לשיטה - שחקן כנף בגובה 2.06 מ' שיכול לקלוע מטווחים ארוכים, לחתוך לסל ולסיים היטב, למסור בצורה אינטליגנטית ולשמור על מספר עמדות. הפלוס/מינוס שלו הוא 24 ב-55 דקות. הוא צריך לקבל יותר דקות, אפילו אם המשמעות היא שיאנג ייקבר עוד יותר ברוטציה, וגם שמקו יאבד קצת זמן פרקט, או שאיגודלה וליבינגסטון יקבלו עוד כמה ימי מנוחה. אני חושב שכספי יהיה שחקן רוטציה בפלייאוף, וצריך לזרז את ההשתלבות שלו".

עוד בנושא

גולדן סטייט הביסה את מיאמי, עומרי כספי קלע 2 נקודות ב-10 דקות
בוסטון השיגה ניצחון תשיעי ברציפות, 107:110 על אטלנטה, 35 נקודות לקיירי
טיירון לו על קליבלנד: "השחקנים שלנו נבוכים, והם צריכים להיות נבוכים"
ג'יימס הארדן "בלתי ניתן לעצירה", כרמלו והת'אנדר מתוסכלים, מתח בקליבלנד
למרות ההצגה, הפעם באמת יש סיבות לחשוש: המשבר התורן של קליבלנד

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קווין דוראנט גולדן סטייט ווריירס מול ג'יימס ג'ונסון מיאמי היט. AP
די-פנס! דוראנט נותן תנשמה/AP

נייקי תערוך שינויים בחולצות המשחק

מבוכה לנייקי. יצרנית הביגוד הגדולה בעולם, שחתומה על הסכם עם ה-NBA לשמונה שנים בסכום של מיליארד דולר, הודיעה שהיא תערוך שינויים משמעותיים בחולצות המשחק של שחקני ה-NBA, אחרי מספר תקריות שבהן חולצות המשחק נקרעו לחלוטין. רק מספר שבועות עברו מפתיחת העונה, וכבר נרשמו מספר תקריות שבהן אחרי מאבקים די סטנדרטיים חולצות של שחקנים נקרעו לחלוטין. בליגה נשמעה ביקורת ותמיהה על איכות החוצות, ונייקי נאלצה להגיב.

מהחברה נמסר כי "נייקי תמיד הציבה את הספורטאי במרכז, ועבדנו קשה על מנת לייצר את התלבושות הכי מתקדמות בהיסטוריה של ה-NBA. הן קלות יותר, מאפשרות תנועה חלקה ומונעות הצטברות זיעה, והתגובות מהשחקנים היו חיוביות מאוד. עם זאת, במהלך משחקים ראינו מספר שחקנים שחווים קרעים בחולצות. הדבר מדאיג אותנו, ואנחנו עובדים על מציאת פתרון ועל שיפור התפרים".

כבר בלילה הראשון למשחקים נקרעה חולצת המשחק של לברון ג'יימס, הכוכב הכי גדול של הליגה. נשיא נייקי מארק פארקר מסר ש"בחנו את הנושא ואנחנו מרגישים שהשתלטנו על המצב", אבל זה לא נגמר בזה. החולצה של דריימונד גרין נקרעה לחלוטין במהלך המאבק הפיזי שלו עם בראדלי ביל מוושינגטון, כך קרה גם לבן סימונס, לטיילר אניס מהלייקרס, וקווין לאב מקליבלנד שם את החולצה על הראש מתסכול וקרע אותה ונאלץ לרדת לחדר ההלבשה להחליף אותה.

למזלה של נייקי, כל חמשת המקרים המתוקשרים הם של שחקנים שנייקי היא המאמצת שלהם, כך שלא נשמעה ביקורת פומבית על החברה. לפני פתיחת העונה נייקי הבטיחה כי החולצה החדשה תייבש זיעה במהירות גבוהה יותר ב-15 אחוז מאשר החולצה הישנה של אדידס.

החולצות הקרועות

חולצת המשחק קרועה, לברון ג'יימס, נייקי. GettyImages
חולצת המשחק קרועה, לברון ג'יימס, נייקי/GettyImages
חולצת משחק של נייקי קרועה, בן סימונס. AP
חולצת משחק של נייקי קרועה, בן סימונס/AP
דריימונד גרין עם חולצה קרועה אחרי תקרית. רויטרס
דריימונד גרין עם חולצה קרועה אחרי תקרית/רויטרס
טיילר אניס עם חולצת משחק קרועה, נייקי. GettyImages
טיילר אניס עם חולצת משחק קרועה, נייקי/GettyImages

עוד ב-NBA

* קיירי אירווינג, שקלע הלילה 35 נקודות והוליך את בוסטון (2:9) לניצחון תשיעי ברציפות (107:110 על אטלנטה) הפך לשחקן הסלטיקס עם הכי נקודות אי פעם ב-11 משחקניו הראשונים במדי הקבוצה (245). עם זאת, הלילה זה היה המשחק הראשון שלו עם 30 נקודות ומעלה.

"זה משחק יפהפה כשמשחקים אותו בדרך הנכונה", אמר קיירי אחרי ערב גדוש בהיילייטס, "זה לא ייראה כל כך יפה בכל פוזשן, אבל אתה חייב להמשיך הלאה, אני מבין את זה היטב". בוסטון נהנתה מריצת 2:16 ברבע השלישי שהעניקה לה את המהפך והיתרון, שבמהלכה אירווינג קלע או מסר אסיסטים בכל 16 הנקודות. קיירי גם היה זה שקלע שלשה מכרעת בקלאץ'. "הוא פשוט שחקן ייחודי", אמר אל הורפורד, "הוא פשוט מבין איך להתמודד עם הקבוצה שמולו".

* דווין בוקר בן ה-21 (ושבוע) הגיע הלילה ל-3,000 נקודות בקריירה, ורק שלושה שחקנים בתולדות הליגה הגיעו לנתון הזה בגיל צעיר יותר: לברון ג'יימס, קווין דוראנט וכרמלו אנתוני. "יש לזה משמעות גדולה עבורי", אמר בוקר, שחקן פיניקס, שהפסידה לברוקלין, "כל חיי חלמתי לשחק ב-NBA, וכשהגעתי הבנתי שאני רוצה להשאיר פה חותם. אני מנסה לעשות את זה, ובמקביל להשיג גם ניצחונות".

קיירי אירווינג בוסטון סלטיקס. רויטרס
שולט במשחק. אירווינג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully