וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיירון לו: "השחקנים שלנו נבוכים, והם צריכים להיות נבוכים"

מאמן קליבלנד לא חסך בביקורות אחרי פתיחת העונה האיומה של קבוצתו: "אלה לא רק שחקני החמישייה, אלא כולם. לא ננסה להאיץ באייזאה תומאס". לאב: "כולם צריכים להיות באותו ראש בהגנה"

מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו. AP
המצב בעייתי. לו/AP

ארבעה ניצחונות בלבד לעומת שישה הפסדים, מקום 12 במזרח ואחת ההגנות הגרועות בליגה - כך נראית פתיחת העונה של קליבלנד. אחרי ההפסד אמש (ראשון) לאטלנטה ביקר דוויין וייד את שחקני החמישייה, בעוד צ'אנינג פריי סיכם זאת באופן די פשוט וממצה: "אנחנו פשוט מסריחים".

היום שבו הקאבס להתאמן לקראת משחק הבית מול מילווקי בלילה שבין שלישי ורביעי. לאחר מכן תצא למסע של ארבעה משחקי חוץ - ביוסטון, דאלאס, ניו יורק ושארלוט.

"אלה לא רק שחקני החמישייה, אלא כולם", אמר טיירון לו על דבריו של וייד. "כולנו צריכים לעבוד ולהשתפר כדי לצאת מהבור הזה. קבוצות תוקפות אותנו, צריך לבוא בגישה אגרסיבית התקפית והגנתית. צריך להיות מודעים לזה. שחקנים נבוכים, והם צריכים להיות נבוכים בגלל הצורה בה אנחנו מפסידים, והקבוצות להן אנחנו מפסידים. נצטרך להמשיך למצוא פתרונות ולשחק חזק יותר".

המאמן נשאל האם בגלל המצב הקשה ינסה להשיב את אייזאה תומאס מוקדם מהצפוי והשיב: "אנחנו חייבים לוודא שהוא ב-100 אחוז, צריך לדאוג לו כאדם וכשחקן ואם הוא לא בריא, לא נאיץ בו. הוא עושה יותר דברים, רץ יותר, זורק יותר, אבל אני לא בטוח מתי הוא יוכל לחזור".

על קווין לאב, שפתח את העונה רע, כמו מרבית חבריו, אמר לו: "זה קצת שונה עבורו, כי הוא שיחק כ-5 ואז כ-4 ועכשיו שוב כ-5. אנחנו צריכים שהוא יהיה מי שהוא, שישחק כמו האולסטאר שהוא ושישחק עם ביטחון".

לאב עצמו נשאל על המשחק מול אטלנטה ואמר: "זה היה מגעיל. וייד צודק. זה היה נחמד אם היינו יכולים להאשים את המחליפים, אבל זה לא נכון. אנחנו לא יכולים להמשיך לשים את עצמנו במצבים כאלה. אנחנו פשוט לא קולעים טוב מבחוץ וזה חייב להשתנות. כולנו צריכים להיות באותו ראש בהגנה".

עוד בנושא:

ג'יימס הארדן "בלתי ניתן לעצירה", כרמלו והת'אנדר מתוסכלים, מתח בקליבלנד
שיאי קריירה להארדן ופורזינגיס, ניצחון שמיני רצוף לבוסטון
למרות ההצגה, הפעם באמת יש סיבות לחשוש: המשבר התורן של קליבלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully