וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הג'ודו המריאה מאבו דאבי, פונטי: "היה סופ"ש מוצלח מאוד"

29.10.2017 / 9:38

המשלחת הישראלית לאיחוד האמירויות צברה חמש מדליות, אחת מהן מזהב. יו"ר האיגוד: "כולם באבו דאבי ידעו היטב שאנחנו מישראל ושההצלחות שלנו הן ההצלחות של המדינה שלנו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משה פונטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

נבחרת ישראל בג'ודו המריאה הבוקר (ראשון) בשעה מוקדמת מאבו דאבי ונחתה ביעד ביניים לפני טיסתה לישראל מאוחר יותר הערב. כמו בדרך הלוך, ישהו הספורטאים והמאמנים בנמל התעופה של יעד הביניים במשך 12 שעות ורק לקראת השעה 21.00 ימריאו בטיסה קצרה לישראל.

"זה היה סוף שבוע מוצלח מאוד", סיכם יושב ראש האיגוד משה פונטי. "הספורטאים הביאו חמש מדליות ואני חושב שיותר מהכל הבאנו כבוד גדול למדינת ישראל. מי שכתב נגדינו וטען שלא היינו צריכים להיות כאן לא מבין דבר ובטח לא מבין בספורט. כולם באבו דאבי ידעו היטב שאנחנו מישראל ושההצלחות שלנו הן ההצלחות של המדינה שלנו".

פונטי התייחס לפרסום אמש של איגוד הג'ודו העולמי ולפיו ייעשה מאמץ שבשנה הבאה ישראל תיוצג על ידי סממני המדינה וההמנון ינוגן גם באבו דאבי. "אני מאוד מקווה שזה מה שיקרה. יש עוד שנה כדי לבחון את זה. אנחנו כבר עם הפנים קדימה. בעוד שבועיים אורי ששון יתחרה באליפות העולם במשקל הפתוח במרוקו ואנחנו כבר עם הראש לשם".

על העובדה שהנבחרת הביאה חמש מדליות, אבל רק אחת מזהב, אמר פונטי: "תמיד אפשר להשיג יותר, אבל אני מאוד מרוצה ממה שהחבר'ה הביאו. נשב עם אורי על הקרב שהוא הפסיד ונתקן את מה שצריך. אורי ג'ודוקא מהרמה הגבוהה ביותר".

עוד בנושא:

אורי ששון ופיטר פלצ'יק זכו במדליות ארד באבו דאבי
מדליית זהב לטל פליקר באבו דאבי, ארד לגילי כהן
מדליית ארד לטוהר בוטבול באבו דאבי

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully