וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנד סלאם אבו דאבי: מדליית זהב לטל פליקר, ארד לגילי כהן

26.10.2017 / 17:52

טל פליקר (66 ק"ג) גבר בגמר על ניז'את שחיליזאדה מאזרבייג'ן. גילי כהן (52 ק"ג) ניצחה בקרב על המדליה את ראמוס הפורטוגלית. אורן סמדג'ה: "הראנו שאי אפשר לעצור את מדינת ישראל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טל פליקר על הפודיום באבו דאבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי סאגה ארוכה בשל הרגישות הביטחונית וללא דגל ישראל, נבחרת הג'ודו של ישראל פתחה היום (חמישי) את השתתפותה בטורניר הגראנד סלאם באבו דאבי בצורה מוצלחת מאוד: טל פליקר זכה במדליית זהב בקטגוריית משקל עד 66 ק"ג ואצל הנשים גילי כהן חגגה זכיה במדליית ארד בתחרות הנשים וטל פליקר עלה לגמר בתחרויות הגברים.

מאמן נבחרת הגברים אורן סמדג'ה סיכם את היום הראשון ואמר: "אני רק יכול להגיד שאני שמח על ההתעקשות להגיע לפה, בלי או עם דגל. הראנו שאי אפשר לעצור את מדינת ישראל. אנחנו נעמוד ביעדים שלנו . אנחנו נמשיך ביעדים שלנו. יש לנו מדליית זהב וזה מדהים".

טל פליקר המתחרה במשקל עד 66 ק"ג זכה במדליית זהב. בסיבוב הראשון הישראלי גבר בניקוד זהבי על ילדוס זוקאמנוב הקזחי. הקרב היה שקול ברובו וסיום הזמן החוקי, לוח התוצאות הראה עונש לכל אחד מהמתמודדים. דקה ו-18 שניות בתוך תוספת הזמן ובתום 5:18 דקות מתחילת ההתמודדות ספג הקזחי עונש שני, ששלח את פליקר לגמר בו הוא ניצח ניז'את שחיליזאדה האזרי.

הג'ודוקא הראשון שעלה על המזרון היה ברוך שמאילוב (עד 66 ק"ג), שעלה לסיבוב השני אחרי ניצחון על חוג'יאקאר אולימוב האוזבקי באיפון 3:52 דקות בתוך הקרב. שמאילוב הודח בסיבוב השני מול הג'ודוקא הקזחי ילדוס זומאקאנוב, לו הוא נכנע בווזארי.

דניאל בן דוד הודח לאחר הפסד באיפון בקרב הראשון מול ארמין פאפנאשווילי הגיאורגי, לאחר 2:46 דקות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גילי כהן על הפודיום באבו דאבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אצל הנשים גילי כהן (עד 52 ק"ג), שסיימה השנה במקום החמישי באליפות העולם זכתה במדליית ארד. כהן גברה בקרב הראשון שלה בוואזארי על הפורטוגלית לינדרה פרייט ולאחר מכן ניצחה גם את אוולין טשצ'ופ השוויצרית, מדליסטית הארד מאליפות אירופה עם שלושה וואזארי. בחצי הגמר היא הפסידה לצ'רלין סניק הבלגית, אך העפילה לקרב על מדליית ארד בו ניצחה את יוהאנה ראמוס הפורטוגלית.

עברה שירה ראשוני את הסיבוב הראשון במשקל עד 48 ק"ג, לאחר שהכניעה את עזיזה צ'יאקיר ממרוקו לאחר 2:28 דקות מהפתיחה. בשלב הבא ראשוני הפסידה לאירינה דולגובה הרוסייה באיפון, אך ניצחה לאחר מכן בבית הניחומים עם ווזארי מול סבינה גיליאזובה אך הפסידה לפאולה פארטו הארגנטינאית והאלופה האולימפית בקרב על הארד. נועה מינסקר, לעומתה, נכנעה בסיבוב הראשון באותה קטגוריית משקל לאחר הפסד לז'ואנה דיוגו הפורטוגלית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
טל פליקר וגילי כהן. איגוד הג'ודו,
הביאו גאווה. פליקר וגילי כהן על הפודיום/איגוד הג'ודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully