וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: מדליית ארד לטוהר בוטבול באבו דאבי, שגיא מוקי הודח

מדליה שלישית לישראל בגרנד סלאם: בוטבול (עד 73 ק"ג) חגג דרך בית הניחומים, בו ניצח את מדליסט הזהב מריו פאביו באזילה האיטלקי. בוטבול: "אני גאה". מוקי אכזב כשנכנע בסיבוב השני

מגד גוזני

אחרי הפתיחה הנהדרת בגרנד סלאם אבו דאבי, שכללה מדליית זהב לטל פליקר וארד לגילי כהן, נמשכו היום (שישי) התחרויות כשמספר ישראלים נוספים עלו למזרן.

במשקל של עד 73 ק"ג, טוהר בוטבול התגבר בסיבוב הראשון על רשאד אלמשיג'ארי מאיחוד האמירויות (שאף סירב ללחוץ את ידו של בוטבול בסיום הקרב) ובשני ניצח את יראסיל סקנולי מקזחסטן כדי לעלות לרבע הגמר שם גבר על דניס ירצ'ב הרוסי. בחצי הגמר בוטבול פגש יריב רוסי נוסף, מוסה מוגושקוב והפסיד, אך בבית הניחומים התגבר על מדליסט הזהב מריו פאביו באזילה האיטלקי וחגג מדליית ארד. עם זאת, יש לציין כי באזילה זכה במדליית הזהב במשקל קל יותר והפעם הוא עשה ניסוי להתחרות במשקל כבד יותר.

בוטבול עצמו אמר: "אני גאה ומאושר לסיים את יום הקרבות עם מדליה. אני גאה לייצג את המדינה עם דגל ובלי דגל. אני חש סיפוק אדיר. תודה לכולם על התמיכה". אורן סמדג'ה הוסיף: "טוהר הוכיח שהוא מהצמרת העולמית, הצליח לנצח מדליסטים מאליפות אירופה, עולם ובקרב על המדליה את האלוף אולימפי. שגיא ממשיך בעלייה ועשה קרבות מדהימים".

במשקל של עד 63 ק"ג, רותם שור גברה על איימי ליווסי הבריטית ועלתה לשלב רבע הגמר בו הפסידה לאגאטה אוזדובה הפולנייה, אך ירדה לבית הניחומים. שם ניצחה את ולנטינה קוסטנקו מרוסיה, אך הפסידה לקטרין אונטרוורצר האוסטרית.

במשקל של עד 81 ק"ג, צלח שגיא מוקי את הקרב הראשון שלו עם קרומטול חיימוב מטג'יקיסטן, אך נכנע בשלב הבא לפרנק דה ויט ההולנדי החזק.

עוד בנושא:

משה פונטי: "מהמדליות המרגשות ביותר. שרנו את 'התקווה' ביציע"
פליקר שר את התקווה על רקע המנון האיגוד: "מאוד גאה לייצג את ישראל"
גרנד סלאם אבו דאבי: מדליית זהב לטל פליקר, ארד לגילי כהן

טוהר בוטבול ג'ודוקא. מגד גוזני
עוד מדליה. בוטבול/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully