וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה פונטי: "מהמדליות המרגשות ביותר. שרנו את 'התקווה' ביציע"

27.10.2017 / 9:07

יו"ר איגוד הג'ודו התמוגג מיום התחרויות הראשון באבו דאבי, שהסתיים בזהב של פליקר וארד של גילי כהן: "שום דבר צורם לא עבר בי, רק תחושת גאווה. גם יו"ר איגוד הג'ודו העולמי התרגש"

יושב ראש איגוד הג'ודו משה פונטי. מגד גוזני
אושר עילאי. פונטי/מגד גוזני
"מהרגע שהחלטתי שאנחנו נוסעים, לא היתה דרך שאשנה את ההחלטה שלי. גם אם מתוך אלף איש, 999 היו אומרים לי לא לנסוע"

ספק אם היה אמש (חמישי) מישהו יותר מאושר ממשה פונטי ברחבי אבו דאבי. בשיחת טלפון לילית אחרי הזכייה של טל פליקר בזהב ושל גילי כהן בארד, הוא שר לתוך המכשיר הסלולארי את 'התקווה', כאילו היה עדיין באולם התחרויות. "זו היתה אחת המדליות הכי מרגשות שלקחנו מאז שאני יושב ראש האיגוד", אמר. "עמדנו ביציע ושרנו את 'התקווה'. שום דבר צורם או צורב לא עבר בי, אלא רק תחושה של גאווה. באנו לכאן, למקום שלא רצה שנתחרה עם סמלי המדינה שלנו, ולקחנו ביום הראשון שתי מדליות. מה יש לומר?"

היו לא מעט ביקורות על ההחלטה שלך לנסוע ובסיכום ביניים, אתה בטח הולך לישון הלילה מחייך.

"תאמין לי שבחודש האחרון לא חייכתי הרבה. חשבתי הרבה על הנסיעה לאבו דאבי והתלבטתי הרבה מה לעשות אבל מהרגע שהחלטתי שאנחנו נוסעים, לא היתה דרך שאשנה את ההחלטה שלי. גם אם מתוך אלף איש, 999 היו אומרים לי לא לנסוע, הייתי נוסע כי זה מה שהחלטתי ועם זה יצאתי לדרך. לא היה שום טעם להביט לאחור".

אבל זה צורם שטל פליקר זכה בזהב וההמנון לא התנגן.

"נו, אתה באמת חושב שבאולם היה מישהו שלא ידע שישראל לקחה את המדליה? כל ראשי הג'ודו כאן וכולם יודעים את האמת. אנחנו שרנו את 'התקווה' ואנחנו כאן כדי לייצג את ישראל. אף אחד לא יכול להתעלם מזה. גם מריוס ויזר, יושב ראש איגוד הג'ודו העולמי, התרגש כי הוא יודע כמה זה הפריע לנו לא להראות את הדגל".

למה אתה מצפה ביום השני שייפתח הבוקר?

"להמשך הצלחה שלנו. זה ברור. הכל מבחינתי מכוון לטוקיו 2020. העיניים שלנו נשואות לשם ואנחנו צריכים הצלחות בכל טורניר. אני רוצה נבחרת חזקה וגדולה לאולימפיאדה הבאה ולכן אנחנו עובדים מאוד חזק ומסודר בכל המשקלים".

היום יצטרף למעגל התחרויות, בין היתר, גם שגיא מוקי שזכה במדליית הזהב בגראנד פרי טשקנט רק לפני שבועיים. אורי ששון יתחרה מחר.

עוד בנושא:

פליקר שר את התקווה על רקע המנון האיגוד: "מאוד גאה לייצג את ישראל"
גרנד סלאם אבו דאבי: מדליית זהב לטל פליקר, ארד לגילי כהן

טל פליקר וגילי כהן. איגוד הג'ודו,
גאווה ישראלית באבו דאבי. פליקר וכהן/איגוד הג'ודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully