וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: אורי ששון ופיטר פלצ'יק זכו בארד, חמש מדליות לישראל באבו דאבי

28.10.2017 / 17:40

המדליסט האולימפי (מעל 100 ק"ג) הפסיד בחצי הגמר, אך ניצח יריב בלגי בקרב על הארד והצטרף לפלצ'יק (עד 100 ק"ג) שהגיע דרך בית הניחומים אל המדליה כדי לחתום תחרות מוצלחת עבור ישראל

פיטר פלצ'יק, אורן סמדג'ה, גיא פוגל, אורי ששון נבחרת הג'ודו. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
חתמו תחרות מוצלחת. המדליסטים פיטר פלצ'יק ואורי ששון עם המאמנים אורן סמדג'ה וגיא פוגל/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

המשלחת הישראלית חתמה את השתתפותה בגרנד סלאם אבו דאבי עם עוד שתי מדליות ארד וחמש מדליות בסך הכול. אחרי הזהב של טל פליקר ומדליות הארד של גילי כהן וטוהר בוטבול, הגיע היום (שבת) תורם של אורי ששון ופיטר פלצ'יק, שקטפו את הארד בקטגוריות המשקל הגבוהות (ששון מעל 100 ק"ג ופלצ'יק עד 100).

ששון, מדליסט הארד מאולימפיאדת ריו, שלפני כשלושה שבועות התחרה לראשונה מאז הזכייה ההיא וחזר מטשקנט עם מדליית זהב, התחיל טוב כאשר גבר על שני יריביו הראשונים באיפונים. הקרב הראשון, מול בקמורוד אוטליבוייב מאוזבקיסטן, הסתיים פחות מדקה לפני הזמן שהוקצב לו וברבע הגמר ששון הפיל למזרן גם את אלכסנדר וחאיבאק הבלארוסי. לצערו, בחצי הגמר ספג איפון ממאצ'יי סרנאצ'קי הפולני, אבל הוא תיקן בקרב על הארד מול בנג'מין הארמגניס הבלגי עם ווזארי שעשה את ההבדל. גם שני עונשים לא מנעו מששון לעלות על הפודיום בתחרות נוספת.

ששון אמר לאחר טקס חלוקת המדליות: "אני מאוד מאוד מאושר ורוצה להודות לצוות המקצועי שלנו. אני אולי בלי הדגל, אבל הלב שלי תמיד במדינת ישראל. אני מקווה שריגשתי אתכם ונמשיך לייצג את המדינה בכבוד".

עוד בנושא

לתפארת מדינת ישראל: על הטירוף המוגזם סביב נבחרת הג'ודו באבו דאבי
משה פונטי: "מהמדליות המרגשות ביותר. שרנו את 'התקווה' ביציע"
פליקר שר את התקווה על רקע המנון האיגוד: "מאוד גאה לייצג את ישראל"

חברי נבחרת ישראל ג'ודו. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
חוזרים עם שלל גדול. חברי המשלחת/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

פיטר פלצ'יק (בקבוצת המשקל עד 100 ק"ג) זכה כאמור במדליית ארד דרך בית הניחומים, לאחר ניצחון מרשים בקרב המכריע מול ההונגרי מיקלוש סירייניץ'. פלצ'יק ביצע ווזארי כבר בשניות הראשונות ושמר על יתרונו עד לסוף הקרוב. הישראלי הגיע לרבע הגמר בזכות ניצחון על ויטור דמיאננקו מקזחסטן, אך לאחר מכן הפסיד לג'וליאנו לופורקיו האיטלקי וירד לבית הניחומים, שם גבר על הברזילאי רפאל בוזקאריני.

"אני שמח שהצלחתי לזכות במדליה אחרי יום כל כך ארוך", אמר פלצ'יק. "אני שמח לייצג את המדינה שלי, במיוחד על אדמת אבו דאבי. אני גאה לייצג את המדינה ואוהב את המדינה, עם או בלי דגל".

ירדן מאירסון (קבוצת המשקל עד 78 ק"ג) פתחה היטב את התחרות, כשגברה על יאהימה רמירז מפורטוגל בזכות הצטברות עונשים נגדה, אך ברבע הגמר הפסידה לנטלי פאוול הבריטית וגם בקרב הראשון בבית הניחומים נכנעה מול אנטוניה שמלבה הרוסייה והודחה מהתחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully