וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי לאציו החרימו את המחווה לאנה פרנק ושרו שירים פאשיסטיים

האולטראס שהגיעו לבולוניה נכנסו למשחק רק אחרי דקת הדומיה והקראת קטע מהיומן של אנה פרנק. האולטראס של יובנטוס הביעו את תמיכתם באקט הגזעני, שר הספורט האיטלקי הגיב למכתבה של מירי רגב

מדבקה עם כיתוב בליגה האיטלקית: "כולנו איתך אנה פרנק". רויטרס
באנר אנה פרנק עם הכיתוב "כולנו איתך"/רויטרס

נשיא לאציו קלאודיו לוטיטו עשה ככל שביכולתו כדי להנמיך את להבות הגזענות בעקבות הסערה שחוללו אוהדי הקבוצה כשהפיצו תמונה של אנה פרנק לבושה במדי רומא, וזאת במסגרת ניסיון להקניט את היריבה העירונית בעלת הזהות היהודית. אתמול (רביעי) שחקני הקבוצה עלו עם חולצות שעליהן תמונה של אנה פרנק והכיתוב "לא לאנטישמיות". על המגרש לאציו חגגה עם 1:2 על בולוניה, אולם אוהדי הקבוצה לא ממש "זרמו" עם המחווה הזו.

על פי דיווחים באיטליה, אוהדי לאציו שהגיעו לאצטדיון הדאלארה של בולוניה, החרימו את פתיחת המשחק ונכנסו רק אחרי שהסתיימה המחווה לאנה פרנק ולאחר מכן נכנסו והחלו לשיר שירים פאשיסטיים והצדיעו. מסתבר שלא רק אוהדי לאציו מתנגדים למחווה לאנה פרנק ובאיטליה מדווחים שקבוצת אוהדי אולטראס של מספר מועדונים, כולל של יובנטוס, פרסמו הודעות תמיכה באוהדי לאציו וטענו שאין כל סקנדל בתמונה של אנה פרנק.

"אנחנו רוצים להציג נקודת מבט אחרת לבלאגן שיצרה התקשורת, צריך לראות את זה כיריבות ספורטיבית ולא יותר". כך הודיעה קבוצת אוהדים של יובנטוס. יש לציין כי במסגרת המחזור בליגה האיטלקית נרשמו עוד מחוות במלחמה באנטישמיות, כאשר כל המשחקים אמש נפתחו בדקת דומיה, וקפטנים של הקבוצות הקריאו קטע מהיומן של אנה פרנק.

עוד בנושא:

בצל סערת אנה פרנק: לאציו ניצחה 1:2 בבולוניה
לאציו עלתה עם חולצות של אנה פרנק, הבעלים הוקלט: "לגמור עם ההצגה הזאת"
בעקבות הסערה האנטישמית: נשיא ושחקני לאציו הניחו זר פרחים בבית כנסת ברומא

שחקני לאציו עולים לדשא עם חולצה של אנה פרנק. האתר הרשמי של לאציו, אתר רשמי
שחקני לאציו עם תמונתה של אנה פרנק על חולצותיהם/אתר רשמי, האתר הרשמי של לאציו

בתוך כך, שר הספורט האיטלקי לוקה לוטי השיב הלילה למכתבה של שרת התרבות והספורט מירי רגב שנשלח אליו לפני יומיים בעקבות גילויי האנטישמיות והאקט הניאו נאצי בו נהגו אלפי מאוהדי קבוצת הכדורגל לאציו. רגב שביקשה מהשר האיטלקי לוטי לטפל בתופעה החמורה שנרשמה, קיבלה הלילה כאמור את תשובתו ובה הודה לה על מכתבה החשוב.

"אני רוצה לאשר בתוקף את תחושת המטרד העמוקה, שיש לי מהאפיזודה המצערת שכללה כמה אוהדי כדורגל איטלקים. זוהי עובדה מצערת שאין לה כל צידוק ושגררה אחריה מילות גינוי מוחלטות מגורמים רבים בעולם הספורט ובציבוריות האיטלקית. מילות גינוי, שהגיעו גם מנשיא הרפובליקה סרחיו מטרלה. אני בטוח שדרך ספורט עם ערכי ההכלה והחברותיות, שבו אנחנו יכולים להילחם בכל סוג של חוסר סובלנות", כתב לוטי לרגב.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully