וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי ניצחה וחזרה לפסגה, רביעיות ליובנטוס ומילאן

צמד של מרטנס סידר לפרטנופי 2:3 בחוץ על גנואה ודחק את אינטר למקום השני. האלופה הביסה 1:4 בביתה את ספאל, שער נפלא לברנרדסקי. מילאן התאוששה עם 1:4 בקייבו, ניצחונות גם ללאציו ורומא

פאולו דיבאלה יובנטוס. רויטרס
שער יפהפה וניצחון. פאולו דיבאלה/רויטרס

המחזור ה-10 בליגה האיטלקית נערך במלואו באמצע השבוע ואחרי הניצחון של אינטר אתמול, היום (רביעי) נערכו תשעה משחקים נוספים, כולל של שאר חבורת הצמרת: נאפולי נעזרה בצמד של מרטנס כדי לנצח את גנואה וחזרה לפסגה. יובנטוס הביסה 1:4 את ספאל, לאציו ניצחה את בולוניה בצל פרשת הגזענות ואנה פרנק, רומא ניצחה את קרוטונה ומילאן התאוששה עם רביעייה על חשבון קייבו.

עוד בנושא:

לאציו עלתה עם חולצות של אנה פרנק, הבעלים הוקלט: "לגמור עם ההצגה הזאת"

שחקני לאציו עולים לדשא עם חולצה של אנה פרנק. האתר הרשמי של לאציו, אתר רשמי
שחקני לאציו עם החולצות ותמונתה של אנה פרנק/אתר רשמי, האתר הרשמי של לאציו

יובנטוס - ספאל 1:4

הגברת הזקנה התאוששה מההפסד הביתי ללאציו (ותיקו מול אטאלנטה לפני כן) עם 2:6 מוחץ נגד אודינזה ביום ראשון בעשרה שחקנים והיום היא פירקה כצפוי בביתה את העולה החדשה עם שערים יפהפיים. פדריקו ברנרדסקי פתח את החגיגה עם גולאסו מדהים כשעצר מהאוויר ברגל ימין והפציץ בשמאל לחיבורים וקבע 0:1 בדקה ה-22. פאולו דיבאלה הכפיל כעבור שמונה דקות בבעיטה חופשית שלא הותירה סיכוי לגומיס השוער האורח. אלברטו פאלושקי צימק (34), אבל גונסאלו היגואין כבש את השלישי מקרוב (64) וחואן קואדרדו חתם (70) בנגיחה מקרוב. יובה רחוקה עדיין 3 נקודות מנאפולי שניצחה גם היא, ספאל במקום הלפני אחרון.

בולוניה - לאציו 2:1

השבוע חלק מאוהדי לאציו עוררו סערה אנטישמית באיטליה, כשהפיצו תמונה של אנה פרנק לבושה במדי רומא, וזאת במסגרת ניסיון להקניט את היריבה העירונית בעלת הזהות היהודית. היום הקבוצה עלתה לחימום עם חולצות של אנה פרנק בניסיון להנמיך את הלהבות ועל המגרש היא השיגה ניצחון ששמר אותה במרחק של שלוש נקודות בלבד מהפסגה. סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' המצוין העלה את האורחים ליתרון כבר אחרי ארבע דקות. צ'ירו אימובילה מלך שערי הליגה פספס פנדל בדקה ה-20, אבל סנאד לוליץ' הכפיל כעבור תשע דקות. בדקה ה-50 לוליץ' החזיר שער למארחת כשדחק לשערו הוא, אבל הרומאים שמרו על שלוש הנקודות היקרות כל כך מבחינתם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דריס מרטנס נאפולי. רויטרס
צמד וחזרה לפסגה. דריס מרטנס/רויטרס

קייבו - מילאן 4:1

הרוסונרי ערכו מסע רכש משמעותי בקיץ וספק אם ציפו להיות במרחק של 12 נקודות מהמקום הראשון בשלב כה מוקדם של העונה. בעקבות רצף האכזבות, שנמשך עם 0:0 והרחקה של לאונרדו בונוצ'י מול גנואה, מעמדו של וינצ'נזו מונטלה התערער מאוד, אבל הערב הוא קיבל סוף סוף סיבה לחייך עם רביעייה מרשימה בוורונה על חשבון הקבוצה שהיתה מעליה ערב המחזור. סוסו פתח את הסכר בדקה ה-36 וכעבור שש דקות בוסטיאן סזאר הכפיל עם שער עצמי. הקאן צ'לאנוילו קבע 0:3 בדקה ה-55. וולטר בירסה צימק (61), אבל ניקולה קאליניץ' חתם בדקה ה-65 וסיפק קצת נחת לאוהדי מילאן המיוסרים.

גנואה - נאפולי 3:2

נאפולי ראתה אתמול את אינטר מנצחת וחולפת על פניה בדרך לפסגה, אך אחרי ה-0:0 מול אותה אינטר היא חזרה לנצח וחזרה גם למקום הראשון בזכות הצגה של דריס מרטנס, החלוץ הבלגי הנפלא שלה כבש צמד והעלה את מאזן שעריו העונה לתשעה. הפתיחה היתה שייכת דווקא למארחים שעלו ליתרון מוקדם משער של עאדל טאאראבט בדקה הרביעית. אולם, החגיגה של הבלגי החלה עם בעיטה חופשית יפהפייה בדקה ה-14 והקפצה מקרוב בדקה ה-30. אחרי שער של משחק מרטנס כמעט כבש שלושער אבל הבעיטה שלו נדחקה פנימה על ידי ארווין זוקאנוביץ' הבלם הבוסני של המארחים. ארמנדו איצו רק צימק בדקה ה-74, אך לא מנע הפסד שישי העונה וגנואה ממוקמת מעל הקו האדום רק בזכות הפרש שערים עדיף על זה של ורונה וקרוטונה.

רומא - קרוטונה 0:1

אחרי שהתאוששו מההפסד לנאפולי בזכות שער בודד של אלכנסדר קולארוב בטורינו, הג'לארוסי שוב לא הרשימו אבל השיגו שלוש נקודות ששמרו אותם בקשר עין עם חבורת הצמרת. דייגו פרוטי הבקיע את השער הניצחון בפנדל כבר בדקה העשירית.

משחקים נוספים:

אטאלנטה - ורונה 0:3
לאטאלנטה: רמו פרוזלר (50), יוסיפ איליצ'יץ' (59), יסמין קורטיץ' (75).

קליארי - בנבנטו 1:2
לקליארי: פאולו פראגו (9), לאונרדו פאבלוטי (90+5). לבנבנטו: פייטרו למלו (90+3)

פיורנטינה - טורינו 0:3
לפיורנטינה: מרקו בנאסי (29), ג'ובאני סימאונה (66), קומה בבאקר (74).

ססואולו - אודינזה 1:0
לאודינזה: אנטונין באראק (32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully