וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב צפויה להחליף את חברת האבטחה מהמשחק נגד ירושלים

25.10.2017 / 14:50

כחלק מהסקת המסקנות של אירועי המשחק מול האלופה, צפויים האדומים להעסיק חברה אחרת במקום זו שמאבטחיה התעמתו עם האוהדים. הקבוצה לא העבירה את שמות משליכי המצתים וצפויה לקבל רדיוס

צילום: סרטוני גולשים, עריכה: יאיר דניאל

הפועל תל אביב תעמוד מחר (חמישי) לדין משמעתי בבית הדין של איגוד הכדורסל בעקבות השלכת מצתים לפרקט במשחק מול הפועל ירושלים במחזור הליגה האחרון. התובע של איגוד הכדורסל, עורך דין טל אור, דרש עונש רדיוס של 100 ק"מ לקבוצה בפועל ושני משחקים נוספים על תנאי, אלא אם האדומים יעבירו עד היום בשעה 12:00 את שמות המשליכים, אך בהפועל לא עשו זאת. ההערכה היא שהעונש שיספגו האדומים יהיה זה שאור מבקש, ולאחר מספר שנים ללא משחקי רדיוס, תארח הפועל לפחות משחק בית אחד מחוץ לדרייב אין.

עוד בנושא

פגישה תיערך בין הפועל ת"א לחברת האבטחה. הדרישה: 2 משחקי רדיוס
הפועל תל אביב צפויה לספוג עונש רדיוס, אוהד נוסף נעצר
מאבטחת נפצעה בראשה מבקבוק שהושלך על ידי אוהדי הפועל תל אביב

רמי כהן יושב ראש הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
מסיקים מסקנות. רמי כהן/יוסי ציפקיס

לוואלה! ספורט נודע כי חברת האבטחה TQS שאבטחה את המשחק בין הפועל תל אביב להפועל ירושלים, ושהמאבטחים שהועסקו על ידה התעמתו עם אוהדי האדומים, צפויה לא לעבוד יותר במשחקי הפועל תל אביב ולהיות מוחלפת בחברה אחרת כבר במשחק הליגה נגד הפועל אילת ביום ראשון. נציגי החברה נפגשו עם ראשי האדומים שלשום, בפגישה בה נכחו גם נציגי חברת "היכלי הספורט", ולאחר הפגישה הוחלט באופן סופי לבצע שינוי בחברה המאבטחת.

בנוסף, לאחר אותה פגישה נערכה ישיבת הנהלה מיוחדת של הפועל תל אביב שבאה לדון באירועים באותו המשחק, ישיבה שנמשכה במשך מספר שעות ובה כל אחד מחברי ההנהלה העלה את הערותיו ורעיונות לדרכי פעולה. עד עתה, ארבעה ימים לאחר המשחק, הסתפקה הפועל תל אביב בהודעה רשמית שמציגה את הצד שלה לאירועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully