וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבטחת נפצעה בראשה מבקבוק שהושלך על ידי אוהדי הפועל תל אביב

21.10.2017 / 22:58

מהומות חמורות במשחק בין הפועל תל אביב להפועל ירושלים. אוהדים מקומיים התעמתו עם מאבטחים, שריססו גז פלפל. שני אוהדים של הפועל תל אביב ושני מאבטחים עוכבו לחקירה

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל תל אביב הפסידה היום (שבת) 100:84 להפועל ירושלים במשחק ביתי במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל, אך לא מעט מהאנשים שהגיעו לצפות במשחק יזכרו בעיקר את המהומות בין הקהל למאבטחים.

במהלך המחצית החל עימות מילולי בין מספר מצומצם של אוהדי הפועל תל אביב למאבטחים שעמדו סמוך לגוש המעודד של הקבוצה. העימות היה קרוב לפיזי, עד שלפתע רוסס גז פלפל מצד המאבטחים, וריח חריף החל להתפשט באזור. מספר אוהדי הפועל תל אביב נפגעו כתוצאה מפתיחת הגז. עם פתיחת המחצית השנייה החלו הצדדים בעימות אלים וכוחות אבטחה רבים זרמו למקום. אחת המאבטחות נפגעה בראשה מבקבוק שהושלך וסבלה מחתך בפניה.

יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן ניסה להפריד בין הצדדים, אך האווירה הייתה להוטה מדי. בסיום המשחק שוב התפתחה מהומה בין המאבטחים לאוהדי הפועל תל אביב, שהשליכו חפצים מחוץ לאולם לעבר המאבטחים. כוחות השיטור באולם חצצו בין המאבטחים, עצרו שני אוהדים של הפועל תל אביב ושני מאבטחים.

צפו: אוהדי הפועל תל אביב משליכים מעקה בטיחות על המאבטחים

תגובת הפועל תל אביב לאירועים

"במהלך הפסקת המשחק הערב מול הפועל ירושלים, הפעילו מאבטחים גז פלפל, שהכנסתו לאולם אסורה, כנגד אוהדי הקבוצה.

במהלך המהומה שהתפתחה בעקבות אירוע פתיחת גז הפלפל, הפכו המאבטחים מכוח שאמור לשמור על הסדר הציבורי, למפירי הסדר.

מספר אוהדים שהותקפו, נלקחו לטיפול ראשוני במקום.

אוהדי הקבוצה הם אוהדים חמים ומסורים, ובוודאי שאינם עבריינים. לא מתקבל על הדעת שגורמי אבטחה מכניסים נשק לאולם, תוקפים אוהדים ובכללם משפחות וילדים צעירים ומתסיסים את האווירה.

אנו מדגישים שוב כי אין מקום לאלימות, לא מצד קהל אוהדי הקבוצה ולא מצד כוחות האבטחה, ואנו מגנים כל פעולה מסוג זה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה 84:100 את הפועל תל אביב

לכתבה המלאה

והיה הערב גם משחק בדרייב אין. הפועל ירושלים הגיעה בצל השחרור הדרמטי של קרטיס ג'רלס והמאמן פוטיס קציקאריס, אמר בסיום: "העלינו את הרמה ושיחקנו כדורסל טוב. זו רק תחילת העונה, כל משחק ייתן לנו יותר ויותר. כולם עשו עבודה טובה מאוד, היה לנו משחק טוב מול קבוצה טובה. אף אחד לא בא מעל הקבוצה. אנחנו צריכים לאסוף את עצמנו ולשחק כקבוצה"

מאמן הפועל תל אביב, דני פרנקו: "היה לנו קשה, ירושלים קבוצה עם מסה ואנחנו כרגע בלי מאט הווארד וצריכים להביא פתרונות. לא נכנסנו טוב למשחק הזה, איבדנו ריכוז, לקחתי פסקי זמן מוקדמים כי הראש שלנו היה מפוזר. גם אם אנחנו מפסידים משחק צריך לשחק עד הסוף ואסור להרים ידיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully