וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה 84:100 את הפועל תל אביב

בצל שחרורו המפתיע של קרטיס ג'רלס, הצגה של אוסטין דיי (28 נקודות) הובילה את האלופה לניצחון בדרבי האדומות. המאבטחים התיזו גז מדמיע נגד אוהדי הפועל תל אביב במהלך ההפסקה

one

בצל שחרורו המפתיע של קרטיס ג'רלס, הפועל ירושלים גברה הערב (שבת) 84:100 על הפועל תל אביב בחוץ במשחק במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל ושמרה על מאזן מושלם בליגה. אוסטין דיי (28 נקודות) וריצ'רד האוול (14 נקודות, 7 ריבאונדים) הובילו את קבוצתו של פוטיס קציקאריס לניצחון. המארחים הצליחו להישאר במשחק לאורך רוב המשחק, אך ברבע הרביעי האלופה נתנה פוש והצליחה לדחוף לניצחון חוץ לא קל וחשוב.

במשחק הליגה הבא הפועל ירושלים תארח את מכבי אשדוד, אך עוד לפני כן תארח בארנה את באיירן מינכן ביום רביעי ותנסה להשיג ניצחון ראשון ביורוקאפ. הפועל תל אביב תרצה להתאושש מההפסד השני ברציפות כשתארח את הפועל אילת.

שחקן הפועל ירושלים ריצ'רד האוול. קובי אליהו
ניצח את האקסית. ריצ'רד האוול/קובי אליהו

קלעו להפועל ירושלים: אוסטין דיי 28 נקודות (10 מ-19 מהשדה), ריצ'רד האוול 14, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, יותם הלפרין 11, אלן אומיץ' 11, יוגב אוחיון 10 ו-5 אסיסטים, ג'רום דייסון 8, בר טימור 7 ו-6 אסיסטים, ליאור אליהו 6, סטראטוס פרפרוגלו 5.

קלעו להפועל תל אביב: ג'ף אלן 20 נקודות, 11 ריבאונדים ו-4 איבודים, תומר גינת 16 ו-9 ריבאונדים, טיי מקי 15 ו-4 איבודים, דניאל איידן 7, רביב לימונד 7, ג'רל מקניל 6, רפי מנקו 5, אייל שולמן 5, אדריאן בנקס 3. צוף בן משה (05:31 דקות) ונועם חסון (00:16) שותפו, אך לא קלעו.

במהלך המחצית החל עימות מילולי בין מספר מצומצם של אוהדי הפועל תל אביב למאבטחים שעמדו סמוך לגוש המעודד של הקבוצה. העימות היה קרוב לפיזי, עד שלפתע נפתח גז מדמיע מצד המאבטחים, וריח חריף החל להתפשט באזור. מספר אוהדי הפועל תל אביב נפגעו כתוצאה מפתיחת הגז. עם פתיחת המחצית השנייה החלו הצדדים בעימות אלים וכוחות אבטחה רבים זרמו למקום. יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן ניסה להפריד בין הצדדים, אך האווירה הייתה להוטה מדי. עוד לפני המשחק החלה האווירה להיות מתוחה כשהמשטרה לא אישרה הכנסת ציוד עידוד של אוהדי הפועל תל אביב, אך סמוך לפתיחה הוכנס רוב הציוד. שני אוהדים של הפועל תל אביב עוכבו לחקירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
תקציר: הפועל תל אביב - הפועל ירושלים 100:84. one
יוגב אוחיון עם מאמנו פוטיס קציקאריס/one

מהלך המשחק

רבע 1:
המשחק נפתח עם קצב מהיר, ריצ'רד האוול ואוסטין דיי הוליכו את האלופה ליתרון 9:11. שלשה של אוסטין דיי העלתה את האורחים ל-14:18, פחות מדקה וחצי לסיום הרבע הראשון. תומר גינת הוביל את המארחים, ובסופו של הרבע הראשון האלופה הוליכה 19:20. ג'רום דייסון נפל לא טוב במהלך שסיים את הרבע וירד לקבל טיפול בחדר ההלבשה.

רבע 2:

דייסון החלים מפציעתו וחזר למשחק. ג'ף אלן העלה את הפועל תל אביב ליתרון וקבע 30:31. ההולכה עברה בין הקבוצות לאורך הרבע מספר פעמים. יוגב אוחיון העלה את האורחים ל-36:41 שתי דקות להפסקה. ג'רום דייסון הוסיף נקודות נוספות כדי לקבוע את תוצאת המחצית: 41:49 לזכות הפועל ירושלים.

שחקן הפועל תל אביב ג'ף אלן עם שחקן הפועל ירושלים אוסטין דיי. קובי אליהו
אוסטין דיי עם ג'ף אלן/קובי אליהו

רבע 3:

אוסטין דיי ניגש לקו והעלה את ירושלים ליתרון דו-ספרתי ראשון: 49:59 לאלופה. המארחים הצליחו לנגוס בהפרש ונשארו במשחק ובסיומו של הרבע השלישי התוצאה הייתה 65:71 לזכות הפועל ירושלים.

רבע 4:
יותם הלפרין פתח את הרבע עם מהלך נפלא של שלשה ועבירה, דייק מהקו והעלה את הירושלמים ליתרון דו ספרתי פעם נוספת: 65:75. האורחים המשיכו להרשים ברבע האחרון ונראה היה שדי שברו את רוחם של הקבוצה הביתית. בסיום המשחק ניצחון 84:100 נאה להפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully