וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב צפויה לספוג עונש רדיוס, אוהד נוסף נעצר

22.10.2017 / 8:42

האדומים יעמדו לדין בעקבות אירועי המשחק נגד ירושלים, בין היתר בגין השלכת חפצים לפרקט. אוהד החשוד בפציעת המאבטחת נעצר בלילה. רמי כהן: "העניינים יצאו משליטה". ביקורת על משחק ההגנה: "לספוג משחק שני ברציפות 100 נקודות? לא ראוי"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: אוהדי הפועל תל אביב מתפרעים

הפועל תל אביב ספגה אמש (שבת) את הפסד הליגה השני ברציפות שלה כשנוצחה בביתה 100:84 על ידי הפועל ירושלים. אלא שהמשחק היה די שולי לעומת האירועים האלימים החריגים שהתרחשו במהלכו ולאחריו, בסיומם נפצעה מאבטחת ועוכבו ארבעה - שני אוהדי הפועל תל אביב ושני מאבטחים. שני האוהדים נעצרו והגיעו לחקירה. בשעות הלילה נעצר אוהד נוסף שחשוד בהשלכת הבקבוק שפצע את המאבטחת. רק שעה לאחר המשחק הסתיים האירוע כולו, כשאחרוני האוהדים עזבו את מתחם הדרייב אין, כשלאירוע צפויות להיות השלכות.

לפי טענת כוחות האבטחה, במהלך המחצית הבחינו מספר מאבטחים באוהד הפועל תל אביב בתוך הגוש המעודד אוחז בסיגריה ועשו את דרכם כדי להוציאו מהאולם. בין הצדדים התפתחה במהירות תגרה כשבמהלכה שלף אחד המאבטחים גז פלפל וריסס את האוהדים. במשטרה אישרו אמש כי לאנשי האבטחה אסור להביא גז פלפל לאולם סגור. מיד לאחר מכן התלהטו הרוחות במבואה שסמוך לאולם, כשעשרות רבות של אוהדי האדומים מתפרעים ומתעמתים בצורה אלימה עם המאבטחים. האירוע הנקודתי הסתיים קצת לאחר תחילת המחצית השנייה, כשבסיומו נעצרו שני מאבטחים ושני אוהדי הקבוצה.

עוד בנושא:

מאבטחת נפצעה מבקבוק שהושלך על ידי אוהדי הפועל תל אביב
הפועל ירושלים ניצחה 84:100 את הפועל תל אביב, הצגה של אוסטין דיי

אוהדי הפועל תל אביב. קובי אליהו
הסערה נמשכת. אוהדי הפועל תל אביב אמש/קובי אליהו

עם סיום המשחק, לאחר שפיזרו המאבטחים את אוהדי הפועל ירושלים לרכביהם, החלה מהומה באזור החניה כשמספר אוהדי הפועל תל אביב השליכו חפצים, ביניהם בקבוקים, לעבר כמה עשרות מאבטחים ששהו במקום. לטענת אוהדי הפועל, המאבטחים הגיעו לאזור כדי "לסגור חשבון". אחת המאטבחות נפצעה בראשה ופונתה מיידית לאמבולנס ששהה באולם. מאבטחים נוספים רצו לעבר אוהדי הפועל כשקריאות "אנחנו הולכים לזיין אותם", נשמעו בצורה ברורה. כוחות השיטור שנכחו במקום מנעו מהתקרית להמשיך והשוטרים לקחו את המאטבחים מהמקום והחלו לנזוף בהם.

מפקד המרחב ששהה באירוע שוחח עם מפקד כוחות האבטחה וביקש ממנו הבהרות מדוע היו הכוחות מעורבים בתקרית עם האוהדים. מאבטחים נוספים שהיו מעורבים באירוע הושעו, ועל פי חברת האבטחה TQS, האחראית על המשחק אמש, לא יחזרו למשחקי הפועל תל אביב.

ואם זה לא מספיק, אז הפועל תל אביב תעמוד לדין על כך שבמהלך הרבע הרביעי החלו אוהדי הקבוצה לזרוק חפצים לפרקט לעבר השופטים, ששרקו חמש עבירות נגד הקבוצה בפחות מדקה וחצי. מצת כמעט פגע בראשו של אחד מהשופטים, שאיימו להפסיק את המשחק, וכשכרוז הקבוצה ביקש מהם לחדול מלהשליך חפצים הם החלו לקלל אותו והוא עזב את עמדתו. להפועל יש עונש רדיוס על תנאי מהמשחק נגד הפועל חולון לפני שבועיים, והם צפויים לספוג עונש בפועל.

כמו כן, בדוח השיפוט צוין כי בסיום המשחק רמי כהן התלונן באוזני השופט גיא שמואלי ואמר לו: "אתה צריך להתבייש, זו לא הפעם הראשונה איתך, אתה צריך להיות אמיתי עם עצמך ולפסול את עצמך". בנוסף, לא התלווה לשופטים צוות אבטחה כנהוג, והם נאלצו לצאת לבד כאשר בחוץ המתינו מספר אוהדים שקיללו אותם.

"אני יודע שהייתה מהומה אחת במחצית, התחיל שם איזה ויכוח ושבמהלכו הפעילו מאבטחים גז פלפל והחלה מהומה גדולה", ניסה להסביר יו"ר הקבוצה רמי כהן, "זה המשיך אחרי המשחק, מעבר לזה אני לא יודע ומוקדם מדי שאני אדע באמת מה היה. אין למאבטחים מה לחפש באזור האוהדים בסיום, לחלוטין למה שקרה בסיום אין מקום. צריך ללמוד מה היה, ובינתיים נסתפק בתגובה הרשמית שלנו. לא היה לנו עונש רדיוס הרבה זמן, נחכה לאיגוד ולדוח המשקיף, היה אירוע אחד או שניים של השלכת חפצים. דיברנו על זה אחרי המשחק הקודם שלא יהיה, אבל זה קרה. זה התחיל עם האירועים במחצית. הדברים יצאו משליטה, נחכה לשמוע מה יגידו באיגוד".

בצד המקצועי בקבוצה היו מאוכזבים מאוד מההפסד לירושלים, בעיקר מהגישה בסיום המשחק, אך משליכים לא מעט מההפסד על חסרונו של מאט האוורד. "אנחנו קבוצה חדשה ויש לנו הרבה על מה לעבוד", ניסה להסביר הקפטן רביב לימונד, "ירושלים באו ושיחקו כדורסל טוב, קלעו באחוזים טובים וניצחו את המשחק. יש לנו צוות מקצועי שמכין אותנו טוב למשחקים, לפעמים זה לוקח זמן לחבר את הקבוצה, נעבוד קשה כדי שהדברים האלה לא יקרו. עם 100 נקודות לא נוכל לנצח את הקבוצות האלה. לא הרצנו היום טוב את התרגילים שלנו ולא הגענו לזריקות טובות".

בסביבת הקבוצה לא מתרשמים מהיכולת ההגנתית, שנראתה גם במשחקי ההכנה, "לא על זה חלמנו, חשבנו שאחרי נהריה נראה אחרת", אמר אחד מאנשי המועדון לאחר המהומה, "היכולת על הפרקט לא הוסיפה לשקט ביציעים זה בטוח. לספוג משחק שני ברציפות 100 נקודות? לא ראוי". האוורד סובל ממתיחה בגיד בכף הרגל, ובהפועל לא יודעים האם יוכל לשחק בשבוע הבא נגד הפועל אילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully